Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorMickēviča-Markova, Gita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:27Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98669
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67826
dc.description.abstractDarba autors: Gita Mickēviča - Markova Darba nosaukums: Sociālas adaptācijas sekmēšana 1,6 līdz 3 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis: Teorētiski analizēt un empīriski pārbaudīt 1,6 līdz 3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu, tā sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestāde pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba apjoms: 40 lapasspuses, 5 tabulām, 7 attēliem, 25 literatūras avoti. Darba teorētiskā daļa: Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tika analizēta psiholoģiski zinātniska un pedagoģiskā literatūra par sociālas adaptācijas būtību un to nosacījumiem pirmsskolas izglītības pedagoģiskajā procesā. Darba praktiskā daļa: Darba praktiskā daļā tika izstrādāti kritēriji un metodes adaptācijas sekmēšanai pedagoģiskajā procesā. Tika veikta bērna sākotnējā izpētē, veikts individuāls bērna raksturojums, veikta pedagoģiskā darbība. Atslēgas vārdi: sociālā adaptācija, pedagoģiskais process, drošība, pedagogs, bērns, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor of the thesis: Gita Mickēviča – Markova Title of the thesis: Promoting social adaption of 1,6 to 3 year - old children in a preschool educational institution. The purpose of the thesis: To theoretically analyze and empirically verify the adaptation process of 1,6 to 3 year – old children, its promotion in the pedagogical process of a preschool educational institution. Scope of the thesis: 40 pages, 5 tables, 7 pictures, 25 sources of literature. The theoretical part of the thesis: In the theoretical part of the qualification thesis, psychological scientific and pedagogical literature on the nature of social adaptation and its conditions in the pedagogical process of preschool education was analyzed. The practical part of the thesis: In the practical part of the thesis, criteria and menthods for promoting adaptation in the pedagogical process were developed. Initial research of the child was carried out, individual characteristics of the child were carried out, pedagogical activity was carried out. Key words: social adaptation, pedagogical process, safety, teacher, child, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociālā adaptācija
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectdrošība
dc.subjectpedagogs
dc.subjectbērns
dc.titleSociālās adaptācijas sekmēšana 1,6 līdz 3 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting social adaptation of 1.6 to 3-year-old children in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record