Domāšanas procesa veicināšana matemātikas mācību jomā agrīnā vecumā
Author
Staņeviča, Aivija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats. Domāšanas procesa veicināšana matemātikas mācību jomā agrīnā vecumā. Darba autore. Aivija Staņeviča Darba zinātniskā vadītāja. Mag. paed. Jana Buboviča Pētījuma objekts. Bērnu domāšanas procesa veicināšana matemātikas mācību jomā agrīnā vecumā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis. Praktiski un teorētiski izzināt bērnu domāšanas attīstību caur matemātisko darbību agrīnā vecumā, pētot bērnu attīstību. Atslēgas vārdi: domāšana, runa, telpiskas figūras, formas, kluči, rotaļa. Kvalifikācijas darba apjoms: 33 lpp, 11 tabulas, 5 attēli Kvalifikācijas darbā tika analizēta zinātniskā literatūra par bērnu domāšanas attīstību 2-3 gadu vecumā, tika izveidotas spēles lai izvērtētu autores izvirzītos sasniedzamos rezultātus. Empīriskajā daļā tika vērtēti bērni, pētījumu uzsākot un noslēdzot, pēc izvirzītajiem sasniedzamajiem rezultātiem. The theme of the qualification work. Encouraging the thinking process in mathematics learning at an early age Author of the work. Aivija Stanevica Scientific supervisor. Jana Bubovica The object of the research. Promotion of children's thinking process in the field of mathematics learning at an early age in a preschool educational institution. Objective of the study. Practically and theoretically learn the development of children's thinking through mathematical activities at an early age, studying children's development. Key words: thinking, speech, spatial figures, shapes, blocks, play. Amount of qualification work: 33 lpp, 11 tables, 5 graphics In the qualification work, the scientific literature on the development of children’s thinking at the age of 2-3 years was analyzed, games were created to evaluate the achievable results set by the author. In the empirical part, children were evaluated at the beginning and end of study, according to the set achievable results.