Show simple item record

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorMeijere-Raģe, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:32Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98731
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67853
dc.description.abstractBakalaura darba autore ir Laura Meijere – Raģe. Darbs izstrādāts par tēmu „Lasītprasmes sekmēšanas iespējas sākumskolā”. Darba aktualizāciju noteica skolēnu lasītprasme skolā. Pētījuma mērķis ir pētīt, kādas metodes piedāvāt skolēniem lasītprasmes veicināšanai. Pētījums veikts apvienojot lasītprasmi un īpašības vārdu apgūšanu. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā analizēts par lasītprasmes nepiciešamību, ieguvumiem, veidiem un skolotāja lomu skolēnu motivēšanai lasīt. Prakstiskajā daļā pētījumam tiek izstrādāti kritēriji lasītprasmes veicināšanai. Izstrādātas stundas ar dažādiem uzdevumiem lasītprasmes veicināšanai un īpašības vārdu apgūšanā. Apkopojot rezultātus, darba autore secina, ka skolēnu lasītprasmi var veicināt iesaistot skolēnus mācību procesa izstrādē, piedāvājot tekstus un uzdevumus ar skolēniem interesējošiem uzdevumiem un uzdevumiem, atbilstošiem laikam. Bakalaura darbs sastāv no 51 lapām. Darba izveidē tika izmantoti 52 literatūras avoti. 10 tabulas, 1 shēma, 9 attēli, 1 pielikums. Bakalaura darba atslēgas vārdi: lasīšana, lasītprasmes pilnveide, sākumskola.
dc.description.abstractThe author of the bachelor’s thesis is Laura Meijere – Rage. The work was developed on the topic „Possibilities of promoting reading in primary school”. The actualization of the work was determinedy by the students reading ability at school. The purpose of the research is to investigate what methods to offer students to promote reding. The study was conduced by combining reading skills and learning adjectives. The bachelor thesis consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part analyzes the need for literacy, benefits, types and the teacher’s role in motivating students to read. In the practical part of the study, criteria for promoting literacy are developed. Lessons with various tasks have been developed to promote reading and learn adjectives. Summarizing the results, the author of the paper concludes that students reading skills can be promoted by involving students in the development of the learning process, offering texts and tasks with tasks of interest to students and tasks appropriate for the time. The bachelor thesis consists of 51 pages. 52 literary souces were used in the cretion of the work. 10 tables, 1 scheme, 9 figures, 1 appendix. Key words of the bachelor’s thesis: reading, literacy improvement, primary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlasīšana
dc.subjectlasītprasmes pilnveide
dc.subjectsākumskola
dc.subject3.klase
dc.titleLasītprasmes sekmēšanas iespējas sākumskolā
dc.title.alternativePossibilities of promoting reading in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record