Latviešu valodas apguve muzikālās rotaļās pirmsskolā
Author
Skrastiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Eglīte, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs sastāv no teorijas un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tiek analizētas zinātniskās atziņas par valodas nozīmi bērna attīstībā un noskaidroti pedagoģiskie nosacījumi, kuri jāņem vērā vārdu krājuma sekmēšanai pirmsskolā, izmantojot dziedāšanu un muzikālās rotaļas. Empīriskajā daļā tika īstenota pedagoģiskā darbība caur muzikālajām rotaļām un dziedāšanu. Iegūtie rezultāti pierādīja, ka muzikālo rotaļu un dziesmu izmantošana pirmsskolā dienas ritmā, sekmē bērnu vārdu krājuma paplašināšanos un veicina runāšanu. Darbs sastāv no 42 lpp. 7 attēliem, 5 tabulām un 35 literatūras avotiem. Qualification work consists of theory and empirical research. The theoretical part analyses the scientific insights about the importance of language in the childs development and such pedagogical conditions are defined, which need to be taken into consideration in the development of vocabulary in pre-school, using singing and musical activities. Pedagogical activities were implemented in the empirical part through musical activities and singing. The results obtained proved that the use of musical activities and singing in preschool daily routine, contributes to the expansion of child's vocabulary and facilitates speech.