Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKriščune, Jolanta
dc.contributor.authorKravale, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:42Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98898
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67915
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Pirkstiņrotaļas 1,5 – 3 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšanai Autors: Viktorija Kravale Darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Jolanta Kriščune Darba mērķis: Izpētīt pirkstiņrotaļu iespējas 1,5 – 3 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un empīriskās. Teorētiskā darba daļa: tika izpētīts vārdu krājums 1,5 – 3 gadus veciem bērniem un tā iespējas bagātināšanai, iekļaujot pirkstiņrotaļas, kā vienu no vārdu krājuma bagātināšanas veidiem. Tika analizētas psihologu un pedagogu viedokļi par vārda krājuma bagātināšānu, izmantojot pirkstiņrotaļas. Empīriskajā daļā: pētījumā ar 10 pirmsskolas bērniem tika izmantota pedagoģiskā novērošana, lai sekotu vārdu krājuma attīstībai pirkstiņrotaļu laikā. Rezultāti liecina, ka pirkstiņrotaļas pozitīvi ietekmē vārdu krājuma attīstību, apliecinot izvirzīto jautājumu. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 32lpp., 1 pielikuma, 3 tabulām, 44 literatūras avotiem.
dc.description.abstractQualification work theme: Enrichment of the Vocabulary Collection of 1.5 - 3-Year-Old Toddlers through Fingerplays Author: Viktorija Kravale Scientific Supervisor: Mg. paed. Jolanta Kriscune Objective: To explore the possibilities of enriching the vocabulary collection of 1.5 - 3-year-old toddlers through fingerplays. The qualification paper consists of two parts - theoretical and empirical. In the theoretical section, the vocabulary collection of 1.5 - 3-year-old children and its possibilities for enrichment were studied, including fingerplays as one of the methods for expanding the vocabulary collection. Psychologists' and educators' opinions on enriching the vocabulary collection through fingerplays were analyzed. The empirical section involved observing 10 preschool children to track the development of their vocabulary collection during fingerplay activities. The results indicate that fingerplays positively influence the development of the vocabulary collection, confirming the posed question. The qualification paper: 32 pages 3.table, used 44 literature, sources for 1 Appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectnovērojums
dc.subjectbērni vecumā no 1.vecumposma
dc.titlePirkstiņrotaļu ietekme bērna vārdu krājuma bagatināšanai 1. vecumposmā
dc.title.alternativeFingerplay affects children ingerplay for enriching the vocabulary first age stage
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige