Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorZuze, Gunita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:43Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98900
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67916
dc.description.abstractBakalaura darbs “Teksta uzdevumu risināšanas veicināšana skolēniem 3. klasē” izstrādāts ar mērķi teorētiski izzināt un praktiski pētīt teksta uzdevumu risināšanas prasmju apguves veicināšanu 3. klases skolēniem. Darbā noteiktas prasmes, kuras nepieciešams apgūt skolēniem, lai risinātu matemātikas teksta uzdevumus, kā arī minēti galvenie riska faktori, kas var kavēt šo prasmju veiksmīgu apguvi. Praktiskajā daļā, piedaloties 14 skolēniem, ir atklāts, kā secīgi apgūstamas ar teksta uzdevumu risināšanu saistītās prasmes, tai skaitā prasme noteikt nezināmo, zināmo un trūkstošo, veidot shematisku attēlojumu, patstāvīgi sastādīt teksta uzdevumus pēc nosacījumiem un formulēt atbildi, ievērojot mērvienības. Noslēgumā formulēta atbilde uz pētījuma jautājumu “kādi paņēmieni ļauj uzlabot teksta risināšanas prasmes 3. klases skolēniem?” un izstrādāti ieteikumu sākumskolas skolotājiem.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Encouraging solving text-based tasks for 3rd grade students" was developed with the aim of theoretically exploring and practically researching the promotion of the acquisition of text task solving skills for the 3rd grade students. The paper defines the skills that students need to learn in order to solve mathematical text problems, as well as mentions the main risk factors that can hinder the successful acquisition of these skills. In the practical part, with the participation of 14 students, it was discovered how to sequentially learn the skills related to solving text tasks, including the ability to determine the unknown, the known and the missing, create a schematic representation, independently compose text tasks according to the conditions and formulate the answer, observing the units of measurement. In conclusion, the answer to the research question "what techniques allow improving text solving skills for 3rd grade students?" is formulated. and developed recommendations for primary school teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātika 3. klasē
dc.subjectteksta uzdevumi
dc.subjectuzdevumu shēmas
dc.subjectuzdevumi ar vairākiem risinājumiem
dc.subjectuzdevumi ar nezināmo
dc.titleTeksta uzdevumu risināšanas veicināšana skolēniem 3. klasē.
dc.title.alternativeEncouraging solving text-based tasks for 3rd grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию