Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorGulbe, Solvita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:43Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98906
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67919
dc.description.abstractDarba autore ir Solvita Gulbe. Bakalaura darba tēma: Tekstpratības sekmēšanas iespējas latviešu valodas mācību stundās 2.klasē. Pētījuma mērķis: izzināt, kā sekmēt tekstpratību latviešu valodas stundās 2.klasē. Teorētiskajā daļā tika skaidrota tekstpratības jēdziens, būtība un tās definējums, kā arī apkopoti tekstpratības sasniedzamie rezultāti 2.klasē normatīvajos dokumentos. Tika skaidrots 2.klasū skolēnu attīstības raksturojums un apkopotas pedagoģiskās metodes un metodiskie paņēmieni tekstpratības sekmēšanai. Empīriskajā daļā tika veikts pedagoģiskais novērojums un izmēģinājuma darbības metodes. Pētījuma laikā tika atklāts pētījuma jautājums: kā sekmēt tekstpratību 2. klases latviešu valodas mācību stundās? Bakalaura darba apjoms: 60 lapaspuses. Darbā izmantoti 7 attēli, 8 tabulas. Darbs ietver 38 literatūras avotus un 8 pielikumus. Atslēgas vārdi: sākumskola, tekstpratība, mācību metodes, metodiskie paņēmieni.
dc.description.abstractThe author of the work is Solvita Gulbe. Bachelor’s work subject: The opportunities for promoting literacy in Latvian language lessons in the 2nd grade. The aim of the study: find out how to promote text literacy in Latvian language classes in the 2nd grade. The theoretical part in the theoretical part, the concept, nature and definition of literacy was explained, as well as the results of literacy in the 2nd grade were summarized in the normative documents. The characteristics of the development of students in the 2nd grade were explained and the pedagogical methods and methodological techniques for promoting text literacy were summarized. The empiritical part pedagogical observation and trial operation methods were carried out. During the research, the research question was revealed: how to promote text literacy in 2nd grade Latvian lessons? Length of bachelor’s paper: 60 pages. The work uses 7 images, 8tables. The work includes 38 literature sources and 8 appendices. Key words: primary school, literacy, teaching methods, methodological techniques.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsākumskola
dc.subjecttekstpratība
dc.subjectmācību metodes
dc.subjectmetodiskie paņēmieni
dc.titleTekstpratības sekmēšanas iespējas latviešu valodas mācību stundās 2.klasē
dc.title.alternativeThe opportunities for promoting literacy in Latvian language lessons in the 2nd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record