Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorStabulniece, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:49Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98980
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67958
dc.description.abstractDarba nosaukums: “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana pedagoģiskajā procesā” Darba autore: Linda Stabulniece Darba vadītājs: Dr.paed. Inga Stangaine Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu līdzsvara attīstības iespējas pedagoģiskajā procesā. Teorētiskajā daļā: Tiek analizēta līdzsvara attīstīšanas nozīme bērna attīstības procesā, tiek noskaidrots, kas ir līdzsvars, kādas funkcijas tiek ietekmētas, attīstot līdzsvaru. Empīriskajā daļā: tiek veikts pētījums par bērnu līdzsvara attīstības iespējām pedagoģiskajā procesā. Pētījumā apstiprinājās izvirzītā hipotēze: “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana noritēs veiksmīgi, ja pedagoģiskajā procesā ikdienā tiks iekļautas rotaļas, stafetes u.c vingrinājumi, kuru sasniedzamais rezultāts ir prasme noturēt līdzsvaru”. Hipotēze: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana noritēs veiksmīgi, ja pedagoģiskajā procesā ikdienā tiks iekļautas rotaļas, stafetes u.c vingrinājumi, kuru sasniedzamais rezultāts ir prasme noturēt līdzsvaru. Kvalifikācijas darba apjoms: 36 lpp. Tajā iekļauti 4 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi, darbā izmantoti 26 zinātniskās literatūras avoti. Atslēgvārdi: līdzsvars, pedagoģiskais process, sporta nodarbība, kustību rotaļa.  
dc.description.abstractTitle of the qualifying paper: "Promoting the development of balance in the pedagogical process of older preschool children" Author: Linda Stabulniece Scientific advisor: Dr.paed. Inga Stangaine Aim of the Study: To theoretically and practically find out the possibilities of developing the balance of older preschool children in the pedagogical process. The theoretical part: Analyzes the importance of developing balance in the child's development process it is clarified what balance is, what functions are affected by developing balance. The practical part: A study is conducted on the possibilities of children's balance development in the pedagogical process. The research confirmed the proposed hypothesis: "Encouraging the development of the balance of older preschool children will be successful if games, relays, etc. exercises are included in the pedagogical process on a daily basis, the achievable result of which is the ability to maintain balance". Hypothesis: Promoting the development of the balance of older preschool children will be successful if games, relays, etc. exercises are included in the pedagogical process on a daily basis, the achievable result of which is the ability to maintain balance. The Amount of Work: 36 p. It includes 4 images, 3 tables, 3 appendices, 26 sources of scientific literature are used in the work. Keywords: balance, pedagogical process, sports lesson, movement game.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlīdzsvars
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectsporta nodarbība
dc.subjectkustību rotaļa
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the development of balance in the pedagogical process of older preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record