Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorPētersone, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:51Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99015
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67972
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: 3.vecumposma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem sociālo prasmju pilnveide Darba autore: Ieva Pētersone Darba mērķis: Analizējot teorētisko literatūru, izzināt kā pilnveidot sociālās prasmes 3.vecumposma bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Pārbaudīt izvēlētās metodes izmēģinājuma darbībā pirmsskolas grupā. Veikt rezultātu analīzi un izdarīt secinājumus. Teorētiskajā daļā tika pētīta un apkopota informācija par sociālajām prasmēm, bērnu attīstību un jauktiem attīstības traucējumiem, iekļaujošo izglītību. Tika apkopota teorētiskā informācija par sociālo prasmju pilnveidi bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Empīriskajā daļā tika izstrādāti kritēriji bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem sociālo prasmju vērtēšanai, izvēlētas metodes sociālo prasmju pilnveidei, kas tiek izmēģinātas praksē. Pētījuma noslēgumā tiek secināts, ka izvēlētās metodes pilnveido bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem sociālās prasmes. Darba struktūra: 41 lappuse, 4 tabulas, 6 attēli, 37 teorētiskās literatūras avoti, 6 pie-likumi. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, pirmsskola, jaukti attīstības traucējumi, 3.vecumposma bērni, iekļaujošā izglītība.
dc.description.abstractSubject of qualification work: Improvement of social skills of 3rd-stage children with mixed developmental disorders Author of the work: Ieva Pētersone Objectives of the work: The objective of this work is to analyze theoretical literature in order to explore how to improve social skills in 3rd-stage children with mixed developmental disorders. This involves testing selected methods in a preschool group, analyzing the results, and drawing conclusions. Theoretical part of the work involves gathering information on social skills, child deve-lopment, mixed developmental disorders, and inclusive education. Empirical part includes developing criteria for assessing social skills in children with mixed developmental barriers, selecting methods for improving social skills, and testing these methods in practice. The study concludes that the chosen methods effectively enhance the social skills of children with mixed developmental disorders. Work structure: The work consists of 41 pages, including 4 tables, 6 images, 37 theoretical literature sources, 6 attachments. Keywords: social skills, pre-school, mixed developmental disorder, 3rd-stage children, inclusive education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectjaukti attīstības traucējumi
dc.subject3.vecumposma bērni
dc.subjectiekļaujošā izglītība
dc.title3.vecumposma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem sociālo prasmju pilnveide
dc.title.alternativeImprovement of social skills of 3rd- stage children with mixed developmental disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record