Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorPaipala, Dina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:51Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99016
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67973
dc.description.abstractDarba nosaukums – Didaktiskās spēles vārdu krājumu bagātināšanas sekmēšana 4-5 gadīgiem bērniem. Darba autors – Dina Paipala. Darba mērķis – Teorētiski izzināt un pētīt bērnu vārdu krājumu bagātināšanu didaktiskajās spēlēs 4-5 gadīgajiem bērniem. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tiek apkopotas teorētiskās nostādnes par bērnu vecumposma attīstību 4-5 gadīgiem bērniem, bērnu vārdu krājumu bagātināšanu šajā vecumā un didaktisko spēļu nozīmi pirmsskolas vecuma bērniem. Pamatā analizētas tādu autoru kā D. Dzinteres, I. Stangaines, I. Freibergas, D. Augstkalnes, R. Kaņepējas, I. Kāposta un S. Tūbeles atziņas. Empīriskajā daļā tiek izstrādāti kritēriji bērnu novērošanai un pētījumā analizēts, kā ar didaktisko spēļu palīdzību var sekmēt 4-5 gadīgu bērnu vārdu krājumu. Tiek veikts pētījums, izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Pētījuma metodes – novērošana, pedagoģiskā darbība uz pētījumā iegūto datu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 40 lpp., 5 tabulas, 9 attēli, izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 34 vienībām, pievienoti 6 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecuma bērni, valoda, vārdu krājums, didaktiskās spēles.
dc.description.abstractAnotation Title of the work – Promotion of enrichment of the vocabulary of the didactic game for children aged 4-5 years. The author of the work – Dina Paipala. The aim of the work - to theoretically explore and study the enrichment of children's vocabulary in didactic games for 4-5 year olds. The work consists of two parts – theoretical and empirical. The theoretical part summarizes theoretical guidelines on the development of children's age in children 4-5 years old, the enrichment of children's vocabul children of old age. Basically, the findings of such authors as D. Dzintere, I. Stangaine, I. Freiberga, D. Augstkalne, R. Kaņepāja, I. Kāposts and S. Tūbele are analyzed. In the empirical part, criteria for observing children are developed and the study analyzes how the vocabulary of 4-5-year-old children can be promoted with the help of didactic games. A study is being conducted, conclusions are drawn and proposals are made. Research methods – observation, pedagogical activity on the analysis. The scope of the qualification work: 40 pages, 5 tables, 9 images, the list of literature and sources used consists of 34 items, 6 annexes are attached. Keywords: preschoolers, language, vocabulary, didactic games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectvaloda
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.titleDidaktiskās spēles vārdu krājumu bagātināšanas sekmēšana 4-5 gadīgiem bērniem
dc.title.alternativeEnhancing vocabulary enrichment of didactic games for 4-5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record