dc.contributor.advisor | Buboviča, Jana | |
dc.contributor.author | Osipova, Marina | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:58Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 99130 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68018 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba nosaukums: Didaktisko spēļu izmantošanas iespējas apgūstot skaitļa sastāvu 4-5 gadus veciem bērniem Kvalifikācijas darba autore: Marina Osipova Pētījuma mērķis: Izzināt teorētiskas nostādnes par 4 – 5 gadus veciem bērnu attīstības īpatnībām un didaktisko spēļu iespējas apgūstot skaitļa sastāvu. Kvalifikācijas darba struktūra: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā nodaļā darba autore analizē zinātnisku literatūru par 4-5 gadus vecu bērnu attīstību, pēta matemātiskas mācību jomas teorētiskas nostādnes, ka arī didaktiskās spēles iespējas 4-5 gadus vecu bērnu skaitļa sastāva noteikšanai. Otrajā nodaļā tika veikta izmēģinājuma darbība, kā ar didaktiskās spēles palīdzību var veicināt bērnu matemātisko prasmju attīstību. Kvalifikācijas darba apjoms: 39 lapaspuses, 3 tabulas, 8 attēli, 24 literatūras avoti, 2 pielikumi. Atslēgvārdi: didaktiskā spēle, skaitļa sastāvs, matemātiskais jēdziens, attīstība | |
dc.description.abstract | Title of the qualification paper: Possibilities of using didactic games in determining the consist of number for children 4 -5 aged Author of qualification paper: Marina Osipova The purpose of the research: To find out theoretical positions about the development characteristics of 4-5-year-old children and the opportunities of didactic games for learning the composition of numbers. Structure of the qualification paper: The qualification work consists of two parts. In the first chapter, the author of the work analyses scientific literature on the development of 4-5-year-old children, studies the theoretical principles of the mathematical field of study, as well as didactic game opportunities for determining the number composition of 4-5-year-old children. In the second chapter, a trial activity was conducted on how the development of children's mathematical skills can be promoted with the help of a didactic game. The qualification paper contains: 39 pages, 3 tables, 8 pictures, 24 literature sources, 2 appendixes. Keywords: didactic game, number composition, mathematical concept, development | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | didaktiskā spēle | |
dc.subject | skaitļa sastāvs | |
dc.subject | matemātiskais jēdziens | |
dc.subject | attīstība | |
dc.title | Didaktisko spēļu izmantošanas iespējas apgūstot skaitļa sastāvu 4-5 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Possibilities of using didactic games in determining the consist of number for children 4-5 aged | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |