Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorOsipova, Marina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:58Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99130
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68018
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Didaktisko spēļu izmantošanas iespējas apgūstot skaitļa sastāvu 4-5 gadus veciem bērniem Kvalifikācijas darba autore: Marina Osipova Pētījuma mērķis: Izzināt teorētiskas nostādnes par 4 – 5 gadus veciem bērnu attīstības īpatnībām un didaktisko spēļu iespējas apgūstot skaitļa sastāvu. Kvalifikācijas darba struktūra: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā nodaļā darba autore analizē zinātnisku literatūru par 4-5 gadus vecu bērnu attīstību, pēta matemātiskas mācību jomas teorētiskas nostādnes, ka arī didaktiskās spēles iespējas 4-5 gadus vecu bērnu skaitļa sastāva noteikšanai. Otrajā nodaļā tika veikta izmēģinājuma darbība, kā ar didaktiskās spēles palīdzību var veicināt bērnu matemātisko prasmju attīstību. Kvalifikācijas darba apjoms: 39 lapaspuses, 3 tabulas, 8 attēli, 24 literatūras avoti, 2 pielikumi. Atslēgvārdi: didaktiskā spēle, skaitļa sastāvs, matemātiskais jēdziens, attīstība
dc.description.abstractTitle of the qualification paper: Possibilities of using didactic games in determining the consist of number for children 4 -5 aged Author of qualification paper: Marina Osipova The purpose of the research: To find out theoretical positions about the development characteristics of 4-5-year-old children and the opportunities of didactic games for learning the composition of numbers. Structure of the qualification paper: The qualification work consists of two parts. In the first chapter, the author of the work analyses scientific literature on the development of 4-5-year-old children, studies the theoretical principles of the mathematical field of study, as well as didactic game opportunities for determining the number composition of 4-5-year-old children. In the second chapter, a trial activity was conducted on how the development of children's mathematical skills can be promoted with the help of a didactic game. The qualification paper contains: 39 pages, 3 tables, 8 pictures, 24 literature sources, 2 appendixes. Keywords: didactic game, number composition, mathematical concept, development
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdidaktiskā spēle
dc.subjectskaitļa sastāvs
dc.subjectmatemātiskais jēdziens
dc.subjectattīstība
dc.titleDidaktisko spēļu izmantošanas iespējas apgūstot skaitļa sastāvu 4-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativePossibilities of using didactic games in determining the consist of number for children 4-5 aged
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige