3-4 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē
Автор
Skavronska, Alda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autore: ALDA SKAVRONSKA Darba tēma: 3 – 4 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis: pētīt 3 – 4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās sekmēšanu lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē iespējas. Kvalifikācijas darbā ir divas nodaļas. Pirmajā nodaļā tika analizētas pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu lomu rotaļās, raksturotas 3 – 4 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmes. Otrajā daļā tika veikts pētījums, kurā tika aprakstītas divas nodarbības, lai novērtētu bērnus pēc pētījuma veikšanas. Darbs sastāv no: 34 lpp., 6 attēliem, 5 tabulām, 51 izmantotajiem literatūras avotiem latviešu un angļu valodā, kā arī 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: lomu rotaļas, 3 – 4 gadu veci bērni, pašapkalpošanās prasmes, patstāvība, neatkarība. Author: Alda Skavronska Title: Promoting self – care skills of 3 – 4 year – old children in role – playing in a preschool educational institution. Purpose of the work: to study the promotion of self – service of 3 - 4 year – old children in role – playing in a preschool educational institution. The qualification work has two chapters. The first chapter analyzed pedagogy and psychology recognizes the role of self – service skills as a success factor in role – playing, characterize self – service skills of 3 – 4 year – old children. The second part was a petition, where two activities are described to evaluate the children after completing the research. The work consists of: 34 pp., 6 figures, 5 tables, 51 used literary sources in Latvian and English language, as well as for the 1appendices. Key words: role plays, 3 – 4 year old children, self – service skills, independence.