• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sveču produkta ražotāju vizuālā identitāte

Thumbnail
Öffnen
299-99566-Berzina_Lelde_lb16096.pdf (25.63Mb)
Autor
Bērziņa, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Leldes Bērziņas diplomdarba tēma ir “Vizuālās identitātes izstrāde sveču ražotājam.” Teorētiskajā daļā autore sniedz ieskatu par sveces vēsturi, tās izcelsmi un attīstību. Kā arī apraksta sveču materiālu veidus. Vēl viena svarīga tēma, par ko autore raksta ir videi draudzīgs produkta dizains, jo ilgtspējīga attīstība ir viena no 21.gs. galvenajām problēmām. Ir uzsāktas daudzas iniciatīvas, lai veicinātu globālu apzinību par saražoto produktu ietekmes problēmu risināšanu. Šajā darbā autore pēta vizuālās identitātes nepieciešamību veiksmīgas identitātes izstrādes procesā. Vizuālajai identitātei ir izšķiroša nozīme, lai atšķirtu produktu tik piesātinātā tirgū no konkurentiem, palielinātu produkta vērtību, radītu zīmola atpazīstamību un nodotu tālāk zīmola stāstu klientam. Pareizi īstenojot, vizuālā identitāte var būtiski ietekmēt zīmola mērķtiecīgo darbību, kas tālāk noved pie uzņēmuma izaugsmes un klientu lojalitātes. Balstoties uz literatūras apskatā iegūto informāciju un kvalitatīvajā pētījumā gūtajām atziņām, uzņēmumam LIGHT A LIGHT tika izveidota pievilcīga un profesionāla zīmola vērtībām atbilstoša vizuālā identitāte. Lai nodrošinātu, ka vizuālā identitāte ir saskaņota un konsekventa, tika izstrādātas zīmola vadlīnijas, iekļaujot tīmekļa vietni, produkta iepakojumu un vizītkarti. Tika veidots arī sveču ietvara - unikāls stikla trauku dizains. Vizuālās identitātes un zīmolu asociācijas tiek veidotas ar vienotu izskatu un sajūtu, kas bija šī diplomdarba galvenais mērķis.
 
Lelde Bērziņa's graduation theme is “Visual identity development for candle manufacturer.” The theoretical part the author gives some insight into the origin and development of candle in the history. As well as describing the types of candle materials. Another importat theme about author writes is eco – friendly product design, because suistanable develeopment is 21.gs. one of the worldwide main issues. Many initiatives have been launched to drive global conscientiousness to the problem of the impact of solving manufactured products. In this thesis, the author investigates the need for having a visual identity and the process of forming a successful one. Visual identity plays a crucial role in differentiating the product from competitors in a highly saturated market, increasing perceived product values, creating brand awareness and communicating a brand story among customers. When implemented properly, visual identity can make a substantial impact on brand consistency, which eventually leads to business growth and customer loyalty. Based on the derived insights from the literature review and qualitative research, an appealing and professional visual identity that corresponds to the brand values was created for the case company. To ensure that the visual identity is coherent and consistent, brand guidelines were developed in including a website, product packaging and business card. A candle frame was also created - a unique glassware design As visual identity and brand associations are created with a unified look and feel, which was the ultimate objective of this graduation thesis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68081
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV