Spēles izstrāde uz Godot engine pamata
Author
Tamašuns, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Bojārs, Uldis
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek aprakstīta kvalifikācijas darba “Spēles izstrāde uz Godot engine pamata ” izstrāde, programmatūras prasību specifikācija un programmatūras prasību analīze. Darbs tiek izstrādāts izmantojot Godot spēles izstrādes dzinēju, izmantojot Godot dzinēja iekšējo programmēšanas valodu GDScript. Darbs ir atvērtas pasaules (Open World) stila spēle, kas iekļauj sevī lomu spēles (Role-playing games RPG) elementus. Spēles mērķis ir iepazīt spēlējamo vidi un pārvarēt tās pretiniekus. Darba izstrādē tika iedvesmots no klasiskām 2D spēlēm, spēlētāja pārvietošana 4 virzienos ,klasiskā cīņa ar zobenu. This document describes the rquirements specification of a qualification work “Game development using Godot engine”. Game is developed using game development engine Godot and GDScript internal programming language for Godot engine. Game is based in open world style with RPG elements. The goal of the game is for player to explore available area and beat given enemy. This work is inspired by classic 2D games, having 4 direction movement, available to fight with a sword or a bow against the enemy.