Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBojārs, Uldis
dc.contributor.authorTamašuns, Toms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:29Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:29Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105961
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68142
dc.description.abstractDarbā tiek aprakstīta kvalifikācijas darba “Spēles izstrāde uz Godot engine pamata ” izstrāde, programmatūras prasību specifikācija un programmatūras prasību analīze. Darbs tiek izstrādāts izmantojot Godot spēles izstrādes dzinēju, izmantojot Godot dzinēja iekšējo programmēšanas valodu GDScript. Darbs ir atvērtas pasaules (Open World) stila spēle, kas iekļauj sevī lomu spēles (Role-playing games RPG) elementus. Spēles mērķis ir iepazīt spēlējamo vidi un pārvarēt tās pretiniekus. Darba izstrādē tika iedvesmots no klasiskām 2D spēlēm, spēlētāja pārvietošana 4 virzienos ,klasiskā cīņa ar zobenu.
dc.description.abstractThis document describes the rquirements specification of a qualification work “Game development using Godot engine”. Game is developed using game development engine Godot and GDScript internal programming language for Godot engine. Game is based in open world style with RPG elements. The goal of the game is for player to explore available area and beat given enemy. This work is inspired by classic 2D games, having 4 direction movement, available to fight with a sword or a bow against the enemy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectGodot 4
dc.subjectGDScript
dc.subjectRPG
dc.subject2D datorgrafika
dc.subjectdatorspēle
dc.titleSpēles izstrāde uz Godot engine pamata
dc.title.alternativeGame development using Godot engine
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию