Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorMole, Keita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:43Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103475
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68194
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmola “Summer Sound” mārketinga komunikācija sociālajos medijos: jauniešu auditorijas vērtējums”. Pēdējo gadu laikā festivāls “Summer Sound” piedzīvojis strauju apmeklētāju skaita pieaugumu, īpaši jauniešu vidū, aktualizējot jautājumu par zīmola komunikācijas efektivitāti. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā šī komunikācija sociālajos medijos ietekmē zīmola atpazīstamību un jauniešu viedokli par to. Darba teorētisko daļu veido trīs galvenās nodaļas. Šajās nodaļās tiek apskatīta teorija par mārketingu, zīmolu un mārketingu sociālajos medijos. Pētījuma izstrādē izmantotas trīs pētījuma metodes: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Pētījuma rezultāti ļauj izprast jauniešu viedokli par festivāla “Summer Sound” zīmola komunikāciju sociālajos medijos, noskaidrojot viņu vērtējumu par satura kvalitāti, atbilstību viņu interesēm un ietekmi uz lēmumu apmeklēt festivālu. Svarīgākais šī darba pienesums ir praktisku rekomendāciju piedāvāšana festivālam “Summer Sound” komunikācijas uzlabošanai sociālajos medijos.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is “”Summer Sound” brand marketing communication on social media: young audience's assessment”. In recent years, the “Summer Sound” festival has experienced a rapid increase in the number of visitors, especially among young people, raising the question of the effectiveness of brand communication. The aim of the study is to find out how this communication on social media influences brand awareness and young people's opinion of the brand. The theoretical part of the thesis consists of three main chapters. These chapters discuss the theory of marketing, branding and social media marketing. Three research methods are used in the development of the study: quantitative content analysis, semi-structured interview and a survey. The results of the study allow us to understand young people's views on “Summer Sound's” brand communication on social media, by exploring their opinions on the quality of the content, the relevance to their interests and the impact on their decision to attend the festival. The most important new contribution of this work is to offer practical recommendations for “Summer Sound” to improve its communication on social media.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectjauniešu auditorija
dc.subject“Summer Sound”
dc.subjectmūzikas festivāls
dc.titleZīmola "Summer Sound" mārketinga komunikācija sociālajos medijos: jauniešu auditorijas vērtējums
dc.title.alternative"Summer Sound" brand marketing communication on social media: young audience's assessment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige