• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aktuālās komunikācijas tendences sociālajā medijā "TikTok": "AirBaltic", "Maxima Latvija" un "Ezītis miglā" piemērs

Thumbnail
View/Open
303-103568-Bogdane_Emilija_eb21128.pdf (2.018Mb)
Author
Bogdane, Emīlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats ir “Aktuālās komunikācijas tendences sociālajā medijā “TikTok”: “AirBaltic”, “Maxima Latvija” un “Ezītis Miglā” piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi satura elementi vislabāk strādā sociālajā tīklā TikTok, lai noskaidrotu, kāda veida saturs garantē labus rezultātus, publicējot video šajā platformā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tika aplūkoti tādi teorētiskie aspekti kā vizuālā komunikācija, digitālā mārketinga komunikācija un sociālie mediji. Pētījuma dizains paredz analizēt vizuālos medijus un to saturu, kā dēļ ir būtiski aplūkot digitālās vides iespējas un tehnoloģijas, kas tiek izmantotas mārketinga un zīmolu komunikācijā sociālajos medijos. Bakalaura darba ietvaros tika izmantota kvantitatīvā pētniecības metode kontentanalīze un kvalitatīvās pētniecības metodes – fokusgrupu intervijas un daļēji strukturētās intervijas. Bakalaura darba ietvaros tika noskaidrots, ka būtiskākie satura elementi, kas var palīdzēt videoklipam organiski sasniegt lielāku auditoriju ir tēmas aktualitāte, ar video saistošs audio (tostarp populāri audio un tendences) un humora izmantojums. Galvenās taktikas, ko ievērot satura veidošanas un plānošanas procesā, ir auditorijas aktivitātes monitorings, lai izvērtētu labākos diennakts laikus, kad publicēt ierakstus; regulāra sekošana līdzi aktualitātēm un pirmās iespējas izmantošana tās integrēt saturā; kā arī iespēja nogaidīt, gadījumā, ja neizdodas izveidot aktuālu, kvalitatīvu vai vērtīgu saturu, var nodrošināt pastāvīgus rezultātus.
 
The topic of the bachelor's thesis is “Current Communication Trends on Social Media 'TikTok': The Case of "AirBaltic", "Maxima Latvija" and "Ezītis Miglā”. The aim of the work is to find out which elements of content work best on the social media TikTok, in order to understand what kind of content provides good results when publishing videos on this platform. The theoretical part of the bachelor's thesis examines theoretical aspects such as visual communication, digital marketing communication, and social media. The research design involves analyzing visual media and their content, thus it is essential to consider the opportunities and technologies of the digital environment used in marketing and brand communication on social media. As part of the bachelor thesis, the quantitative quantitative research methods such as content analysis and qualitative research methods including focus group interviews and partially structured interviews were used. The bachelor thesis found that the most important content elements that can help a video reach a larger audience organically are topicality of the topic, engaging audio (including popular audio and trends) and the use of humour. Key tactics to follow in the content creation and planning process include monitoring audience activity to assess the best times of the day to post; keeping up to date with trending topics regularly and taking the first opportunity to integrate them into the content; and in case if you fail to create topical, quality or valuable content, not rushing it can ensure consistent results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68198
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV