• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Veikala "Spirits&Wine " reklāmu efektivitāte un mērķauditorijas attieksme pret tām

Thumbnail
Открыть
303-103630-Janpetere_Agnese.Alise_aj21110.pdf (2.019Mb)
Автор
Jaņpētere, Agnese Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Veikala "Spirits&Wine " reklāmu efektivitāte un mērķauditorijas attieksme pret tām”. Darba mērķis ir noskaidrot kā “Spirits & Wine” organizē savas BTL reklāmu aktivitātes, kāda ir to efektivitāte un auditorijas vērtējums. Teorētiskajā daļā ir iekļautas nodaļas par reklāmu, pārliecināšanas komunikāciju, pārliecināšanas komunikāciju reklāmā, reklāmas efektivitāti, vizuālo merčendaizingu, BTL reklāmām un reklāmām tirdzniecības vietās. Kā pētniecības metodes tiek izmantota daļēji strukturētā intervija, ietvertais novērojums un aptauja. Pēdējā nodaļā ir izstrādāti secinājumi.
 
The topic of this bachelor thesis is "The effectiveness of "Spirits&Wine" store advertisements and the target audience's attitude towards them". The aim of the thesis is to find out how “Spirits & Wine” organises its BTL advertising activities, what is their effectiveness and audience's evaluation. The theoretical part includes chapters on advertising, persuasive communication, persuasive communication in advertising, advertising effectiveness, visual merchandising, BTL advertising and point-of-sale advertising. A semi-structured interview, participant observation and survey are used as research methods. Conclusions are drawn in the last chapter.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68204
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV