Show simple item record

dc.contributor.advisorPričins, Mārtiņš
dc.contributor.authorSemjonova, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:47Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103646
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68208
dc.description.abstractBakalaura darba “Ziņu portāla “Delfi” auditorijas uzticēšanās un apmierinājums mūsdienu žurnālistikas izaicinājumu apstākļos” mērķis bija noskaidrot, kāda ir auditorijas uzticēšanās ziņu portālam “Delfi” žurnālistikas izaicinājumu apstākļos, kad izplatās dezinformācija, kad tiek izmantots mākslīgais intelekts un kad cilvēkiem ir radies nogurums no smagajām ziņām. Darba teorētiskā daļa sastāv no lietojuma un apmierinājuma teorijas, mūsdienu žurnālistikas izaicinājumiem, uzticēšanās medijiem un Latvijas mediju vides. Metodoloģijā ir raksturots pētījuma dizains un pētījumu metodes – aptauja un intervija. Darba empīriskajā daļā ir analizētas intervijas ar mediju ekspertu un “TVNET GRUPAS” biznesa attīstības un digitālā mārketinga vadītājs Andri Reinholdu un ziņu portāla “Delfi” galveno redaktoru Filipu Lastovski. Lai noskaidrotu auditorijas viedokli, tika veikta aptauja.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Trust and gratification of the news portal "Delfi" audience in the conditions of modern journalism challenges" was to find out what is the audience trust in the news portal Delfi in the conditions of modern journalism challenges, when disinformation is spreading, when artificial intelligence is used and when people are tired of hard news. The theoretical part of the thesis consists of the theory of use and gratification, the challenges of modern journalism, trust in the media and the Latvian media environment. The methodology describes the research design and the research methods - survey and interview. The empirical part of the paper analyses interviews with media expert and head of digital and new business at “TVNET GRUPA” Andris Reinholds and the editor-in-chief of the news portal Delfi, Filip Lastovskis. A survey was conducted to find out the opinion of the audience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZiņu portāls
dc.subjectAuditorija
dc.subjectLietojuma un apmierinājuma teorija
dc.subjectMediji
dc.subjectUzticēšanās
dc.titleZiņu portāla "Delfi" auditorijas uzticēšanās un apmierinājums mūsdienu žurnālistikas izaicinājumu apstākļos
dc.title.alternativeTrust and gratification of the news portal "Delfi" audience in the conditions of modern journalism challenges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record