Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSavitska, Justīne
dc.contributor.authorBērziņa, Sanija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:48Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103668
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68210
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Auditorijas noskaņojums sociālo mediju komentāros: “Re:Baltica” “Re:Check” publikāciju analīze 2024. gada martā “Facebook”, “Instagram” un “X””, darba mērķis - noskaidrot, kādi rāmējumi un komentāru sentiments ir “Re:Check” publikācijām, un kā sentiments ietekmē žurnālistu darbu. Teorētiskajā daļā ir apskatīta sociālo mediju attīstība, mediju organizāciju darbība tiešsaistē, sociālo mediju platformas, sociālo mediju komentāri, kā arī negatīvitāte sociālajos medijos un rāmējuma teorija. Metodoloģija ir balstīta kvalitatīvajā kontentanalīzē - rāmējumu teorijā, kvantitatīvajā kontentanalīzē - sentimenta analīzē un divās daļēji strukturētās intervijās. Secinājumos konstatēts, ka visbiežāk izmantotais rāmējums ir cilvēku interešu. Visnegatīvākā ir “X” platforma un negatīvie komentāri žurnālistu darbu neietekmē.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is “The audience sentiment in social media comments: Analysis of “Re:Baltica” “Re:Check” publications in March 2024 on “Facebook”, “Instagram”, and “X””. The aim of the thesis is to determine the framing of “Re:Check” publications and the sentiment of comments, and how the sentiment affects the work of journalists. Theory includes the development of social media, how media operates online, social media platforms and comments, negativity in social media, and – framing theory. Methodology is based on qualitative content analysis – framing theory, quantitative content analysis – sentiment analysis and two semi – structured interviews. In the conclusions it is noted that the most frequently used frame is human interest frame, “X” is the most negative platform and negative comments do not affect the work of journalists.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectrāmējumi
dc.subject"Re:Check"
dc.subjectsentiments
dc.subjectkomentāri
dc.subjectauditorijas mijiedarbība
dc.titleAuditorijas noskaņojums sociālo mediju komentāros: "Re:Baltica" "Re:Check" publikāciju analīze 2024. gada martā "Facebook", "Instagram" un "X"
dc.title.alternativeThe audience sentiment in social media comments: Analysis of "Re:Baltica" "Re:Check" publications in March 2024 on "Facebook", "Instagram" and "X"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige