Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorGriņova, Sofja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:57Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:57Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106279
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68257
dc.description.abstractBakalaura darbs "Izpildītāja komunikācijas un tēla salīdzinājums sociālajos medijos Spotify un Instagram: semiotiskā pieeja" sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Darba beigās ir secinājumi, kas balstās uz iegūtas informācijas un pētījuma rezultātiem. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt auditorijas atbildi uz semiotiskām zīmēm mākslinieka komunikācijā, izmantojot viņa mūziku un sociālo mediju platformas, kā arī analizēt, kā tēlu raksturojošās detaļas mainās atkarībā no platformas un kādas reakcijas tās rada lietotāju vidū. Teorētiskajā daļā tika apskatītas teorija par sevis prezentēšanas koncepciju, divu zinātnieku – Ferdinanda Sosīra un Čārlza Pirsa - pieejas semiotikas analīzei. Arī ir iedziļināts sociālo mediju ka komunikācijas rīku apskats. Darba metodoloģiskā daļā ir skaidrotas izvēlētas pētniecības metodes – kvalitatīva kontentanalīze un aptauja. Pēc literatūras apskata un pētījuma laikā saņemtos datus ir izvirzīti secinājumi par mūziķu un auditoriju mijiedarbību sociālajos medijos, izmantojot semiotisko pieeju.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis titled "Comparison of the artist's communication and image on Spotify and Instagram: a semiotic approach" consists of a theoretical part, methodology, and empirical section. At the end of the work, there are conclusions based on the information obtained and the results of the research. The aim of the bachelor's thesis is to explore the audience's response to semiotic signs in the artist's communication through his music and social media platforms, as well as to analyze how the details characterizing the image change depending on the platform and what reactions they provoke among users. The theoretical part examines theories related to self-presentation concept and the approaches of two scholars—Ferdinand de Saussure and Charles Peirce—towards semiotic analysis. It also delves into social media as a communication tool. The methodological section of the thesis clarifies the chosen research methods—qualitative content analysis and survey. Based on the literature review and data collected during the research, conclusions are drawn about the interaction between musicians and audiences on social media using a semiotic approach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSevis prezentēšana
dc.subjectInstagram
dc.subjectSpotify
dc.subjectSemiotika
dc.subjectDigitāls tēls
dc.titleIzpildītāja komunikācijas un tēla salīdzinājums sociālajos medijos Spotify un Instagram: semiotiskā pieeja
dc.title.alternativeComparison of the artist's communication and image on Spotify and Instagram: a semiotic approach
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию