Show simple item record

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorKozlovskis, Sandris Austris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:57Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:57Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106285
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68260
dc.description.abstractBakalaura darbā apskatīta sociālā medija ‘’Strava’’ kā mārketinga komunikācijas rīka izmantošana Latvijas zīmolu piemēru kontekstā. Pētījumā apskatīti Latvijas zīmolu ’’Strava’’ klubi un komunikācija tajos. Pētāmās komunikācijas periods ir no platformas darbības sākuma līdz 2024. gada novembrim. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kur tiek apskatīti teorētiski avoti par mārketingu un komunikāciju, izvērtētas pētniecības metodes un analizēti iegūtie dati par Latvijas zīmolu aktivitātēm platformā. Analīzes gaitā noskaidrots, ka “Strava” Latvijas zīmolu komunikācijā tiek izmantota relatīvi maz, tomēr piedāvā unikālas iespējas, kas īpaši piemērotas veselīga un aktīva dzīvesveida zīmoliem. Platforma nodrošina iespēju veidot tiešu saikni ar specifisku auditoriju, taču tās efektivitāti ierobežo neregulāra zīmolu aktivitāte un platformas tehnoloģiskie ierobežojumi.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis examines the use of the social media platform ‘’Strava’’ as a marketing communication tool in the context of Latvian brands. The study focuses on Latvian brand-created ‘’Strava’’ clubs and their communication practices. The communication period of the research starts since platform's inception up to November 2024. The thesis consists of theoretical, methodological, and empirical sections, which explore theoretical sources on marketing and communication, evaluate research methods, and analyze data on Latvian brand activities on the platform. The analysis reveals that ‘’Strava’’ is relatively underutilized in Latvian brand communication but offers unique opportunities, particularly for brands associated with a healthy and active lifestyle. The platform facilitates direct connections with specific audiences, though its effectiveness is limited by irregular brand activity and technological complications.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectStrava
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectMārketings
dc.subjectReklāma
dc.subjectZīmola komunikācija
dc.title"Strava" kā mārketinga komunikācijas rīks: Latvijas zīmolu piemēru analīze
dc.title.alternative"Strava" as a Marketing Communication Tool: Analysis of the Examples from Latvian Brands
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record