• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedrības izpratnes veidošana par bioloģisko atkritumu šķirošanas nozīmi: “Getliņi EKO” komunikācijas piemērs (2024)

Thumbnail
Открыть
303-106354-Birgele_Sintija_sb21110.pdf (2.063Mb)
Автор
Birģele, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir izpētīt “Getliņi EKO” bioloģisko atkritumu šķirošanas komunikāciju, kā arī noskaidrot vai pašreizējā saziņa un 2024. gadā īstenotā informatīvā kampaņa ir sasniegusi patērētājus. Darba teorētiskā daļa sastāv no četrām daļām: mārketinga, sociālā mārketinga, sociālo mediju un sociālās mācīšanās teorijas izpētes. Izstrādātajā pētījumā ir izmantotas trīs pētniecības metodes, kas ir kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, aptaujas un daļēji strukturētā intervija. Bakalaura darba empīriskā daļa sastāv no iegūto datu apstrādes, rezultātu interpretēšanas un izvirzītajiem secinājumiem. Balstoties uz izstrādātā darba sasniegtajiem rezultātiem tiek secināts, ka “Getliņi EKO” komunikācijas saturs daļēji sasniedz auditoriju.
 
The aim of this paper is to investigate the communication of biological waste sorting at Getliņi EKO and to find out whether the current communication and the information campaign implemented in 2024 have reached the consumers. The theoretical part of the thesis consists of four parts: marketing, social marketing, social media and social learning theory. The developed study uses three research methods, which are quantitative and qualitative contingency analysis, surveys and semi-structured interviews. The empirical part of the bachelor thesis consists of processing the data, interpreting the results and drawing conclusions. Based on the results of the thesis, it is concluded that the communication content of “Getliņi EKO” partially reaches the audience.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68271
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV