Show simple item record

dc.contributor.advisorUmbraško, Solvita
dc.contributor.authorGajevska, Anastasija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:04:52Z
dc.date.available2025-05-28T01:04:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101199
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68413
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija noskaidrot vai bērni, kuri ir izmantojuši mnemonikas paņēmienus, sasniegs labākus rezultātus leksikas pārbaudes uzdevumos nekā tie, kuri ir apguvuši leksiku, izmantojot atkārtojuma metodi. Pētījumā piedalījās Rīgas vidusskolas 4. klašu 82 skolēni vecumā no 10 līdz 12 gadiem. Lai noskaidrotu mnemonikas efektivitāti 4. klasē vācu valodas leksikas apguvē, bakalaura darba empīriskajā daļā tika veikts eksperiments. Pētījuma rezultāti liecina, ka gan sākotnējā, gan noslēguma pārbaudes uzdevumā starp kontroles un eksperimentālo grupu pārbaudes darba rezultātiem nebija statistiski nozīmīgu atšķirību. Tas norāda, ka mnemonikas izmantošanai šajā pētījumā nebija statistiski nozīmīgas ietekmes uz pārbaudes rezultātiem.
dc.description.abstractThe aim of the study was to find out whether children who have used mnemonics will perform better on vocabulary tasks than those who have learned vocabulary using the repetition method. The participants were 82 school students aged 10 to 12 years old in Year 4 of a secondary school in Riga. In order to find out the effectiveness of mnemonics in German vocabulary learning in grade 4, an experiment was conducted in the empirical part of the bachelor thesis. The results of the study showed that there were no statistically significant differences between the control and experimental groups in both the initial and final test tasks. This indicates that the use of mnemonics in this study had no statistically significant effect on test scores.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectMnemonika
dc.subjectVācu valoda
dc.subjectIegaumēšanas efektivitāte
dc.subjectSākumskola
dc.titleMnemonikas tehniku efektivitāte vācu valodas leksikas apguvē
dc.title.alternativeEffectiveness of Mnemonic Techniques in Learning German Vocabulary
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record