Topošo pieaugušo vecumposma studentu akadēmiskās izdegšanas saistība ar ersonības funkcionēšanas līmeni
Author
Vasiļjeva, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zagorska, Agnese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp akadēmisko izdegšanu un personības funkcionēšanas līmeni topošā pieaugušā vecuma studentiem. Pētījumā piedalījās 74 respondenti (58 sievietes, 14 vīrieši, 2 nebinārās personas), vecumā no 18 līdz 25 gadiem (M=22,11; SD=2,1). Datu ievākšanai tika izmantotas divas aptaujas, Maslakas izdegšanas sindroma aptauja- studentu versija (Maslach Burnout Inventory-Student Survey MBI-SS; Schaufeli, Martinez, Pinto, Salanova & Bakker, 2002) un Personības funkcionēšanas līmeņa pašnovērtējuma skala (Level of Personality Functioning Scale-Self Report; LPFS-SR; Morey, 2017). Pētījumā tika noskaidrots, ka starp akadēmiskās izdegšanas dimensijām un personības funkcionēšanas līmeņa elementiem pastāv statistiski nozīmīgas saistības topošo pieaugušo vecuma studentu izlasē. The aim of the bachelor's thesis research was to determine whether there is a link between academic burnout and the level of personality functioning in emerging adult students. 74 respondents (58 women, 14 men, 2 non-binary persons) aged between 18 and 25 (M=22.11; SD=2.1) participated in the study. Two surveys were used for data collection, the Maslach Burnout Inventory-Student Survey; (MBI-SS; Schaufeli, Martinez, Pinto, Salanova & Bakker, 2002) and the Level of Personality Functioning Scale- Self Report; (LPFS-SR; Morey, 2017). The study found statistically significant relationships between the dimensions of academic burnout and the elements of the level of personality functioning in the sample of emerging adult students.