Show simple item record

dc.contributor.advisorZagorska, Agnese
dc.contributor.authorVasiļjeva, Ksenija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:04:54Z
dc.date.available2025-05-28T01:04:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101202
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68415
dc.description.abstractBakalaura darba pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp akadēmisko izdegšanu un personības funkcionēšanas līmeni topošā pieaugušā vecuma studentiem. Pētījumā piedalījās 74 respondenti (58 sievietes, 14 vīrieši, 2 nebinārās personas), vecumā no 18 līdz 25 gadiem (M=22,11; SD=2,1). Datu ievākšanai tika izmantotas divas aptaujas, Maslakas izdegšanas sindroma aptauja- studentu versija (Maslach Burnout Inventory-Student Survey MBI-SS; Schaufeli, Martinez, Pinto, Salanova & Bakker, 2002) un Personības funkcionēšanas līmeņa pašnovērtējuma skala (Level of Personality Functioning Scale-Self Report; LPFS-SR; Morey, 2017). Pētījumā tika noskaidrots, ka starp akadēmiskās izdegšanas dimensijām un personības funkcionēšanas līmeņa elementiem pastāv statistiski nozīmīgas saistības topošo pieaugušo vecuma studentu izlasē.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis research was to determine whether there is a link between academic burnout and the level of personality functioning in emerging adult students. 74 respondents (58 women, 14 men, 2 non-binary persons) aged between 18 and 25 (M=22.11; SD=2.1) participated in the study. Two surveys were used for data collection, the Maslach Burnout Inventory-Student Survey; (MBI-SS; Schaufeli, Martinez, Pinto, Salanova & Bakker, 2002) and the Level of Personality Functioning Scale- Self Report; (LPFS-SR; Morey, 2017). The study found statistically significant relationships between the dimensions of academic burnout and the elements of the level of personality functioning in the sample of emerging adult students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectakadēmiskā izdegšana
dc.subjectpersonības funkcionēšanas līmenis
dc.subjectstudenti
dc.subjecttopošā pieaugušā vecums
dc.titleTopošo pieaugušo vecumposma studentu akadēmiskās izdegšanas saistība ar ersonības funkcionēšanas līmeni
dc.title.alternativeThe Relationship Between Academic Burnout and The Level of Personality Functioning of Young Adult Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record