dc.contributor.advisor | Zagorska, Agnese | |
dc.contributor.author | Vasiļjeva, Ksenija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:04:54Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:04:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 101202 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68415 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp akadēmisko izdegšanu un personības funkcionēšanas līmeni topošā pieaugušā vecuma studentiem. Pētījumā piedalījās 74 respondenti (58 sievietes, 14 vīrieši, 2 nebinārās personas), vecumā no 18 līdz 25 gadiem (M=22,11; SD=2,1). Datu ievākšanai tika izmantotas divas aptaujas, Maslakas izdegšanas sindroma aptauja- studentu versija (Maslach Burnout Inventory-Student Survey MBI-SS; Schaufeli, Martinez, Pinto, Salanova & Bakker, 2002) un Personības funkcionēšanas līmeņa pašnovērtējuma skala (Level of Personality Functioning Scale-Self Report; LPFS-SR; Morey, 2017). Pētījumā tika noskaidrots, ka starp akadēmiskās izdegšanas dimensijām un personības funkcionēšanas līmeņa elementiem pastāv statistiski nozīmīgas saistības topošo pieaugušo vecuma studentu izlasē. | |
dc.description.abstract | The aim of the bachelor's thesis research was to determine whether there is a link between academic burnout and the level of personality functioning in emerging adult students. 74 respondents (58 women, 14 men, 2 non-binary persons) aged between 18 and 25 (M=22.11; SD=2.1) participated in the study. Two surveys were used for data collection, the Maslach Burnout Inventory-Student Survey; (MBI-SS; Schaufeli, Martinez, Pinto, Salanova & Bakker, 2002) and the Level of Personality Functioning Scale- Self Report; (LPFS-SR; Morey, 2017). The study found statistically significant relationships between the dimensions of academic burnout and the elements of the level of personality functioning in the sample of emerging adult students. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Psiholoģija | |
dc.subject | akadēmiskā izdegšana | |
dc.subject | personības funkcionēšanas līmenis | |
dc.subject | studenti | |
dc.subject | topošā pieaugušā vecums | |
dc.title | Topošo pieaugušo vecumposma studentu akadēmiskās izdegšanas saistība ar ersonības funkcionēšanas līmeni | |
dc.title.alternative | The Relationship Between Academic Burnout and The Level of Personality Functioning of Young Adult Students | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |