Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorStrautmane, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:04:57Z
dc.date.available2025-05-28T01:04:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101257
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68424
dc.description.abstractDarba autore: Evija Strautmane Darba nosaukums: Pašvadītas mācīšanās sekmēšana valodas mācību jomā 4-5 gadus veciem bērniem Darba mērķis: pētīt paņēmienus, kā sekmēt valodas mācību jomas pašvadītu mācīšanos 4 - 5 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darbā ietilpst divas daļas. Pirmajā daļā tika analizēta un apkopota literatūra par pašvadītu mācīšanos valodas mācību jomā. Tika secināts, ka pedagogs ir kā palīgs bērnam uz pašvadītu mācīšanos. Pedagogam ir jāspēj bērnu ieinteresēt visā jaunajā, lai bērns spētu patstāvīgi un ar interesi apgūt jaunas prasmes. Otrajā daļā tika veikts empīriskais pētījums par pašvadītu mācīšanos valodas mācību jomā 4 – 5 gadu vecumposmā. Pētījuma laikā tika izmantotas 3 pētījuma metodes: novērošana, pedagoģiskais eksperiments un matemātiskā pētījuma metode. Pēc iegūtajiem datiem tika secināts, ka tikai konstanta un neatlaidīga darbošanās noved pie pozitīviem rezultātiem. Kā arī jaunu lietu un aktivitāšu ieviešana bērnu ikdienā spēj tos motivēt pašvadītai mācīšanai. Darbs sastāv no 34 lappusēm, 3 attēliem, 4 tabulām un 32 literatūras avotiem. Atslēgas vārdi - pašvadīta mācīšanās, valodas mācību joma, pirmsskola, bērns.
dc.description.abstractAuthor: Evija Strautmane Theme: The promotion of self-led language learning for 4-5 years old children. Aim of the research: to study techniques how to promot self-led language learning for 4 – 5 years old children. Qualification paper consists of two parts. In the first part the literature of self-led language studying field has been analyzed and summarized. It was concluded that pedagogue is like an assistent of self-led learning. The pedagogue needs to get chil’s attention when something new is beening learnt so the child could learn new skills by self-led learning and learn with interest. In the second part an empirical research has been carried out on the self-led language learning field for 4 – 5 years old children. Three research metodologies were used in the research: observation, pedagogical experiment and mathematical research method. Based on the obtained data, it was concluded that only constant and persistent learning can lead to positive results. New things and activities in child’s everyday life can also motivate self-led learning. Volume of the paper: 34 pages, 3 images, 4 tables and 32 literature sources. Key words: self-led learning, the field of language learning, preschool, child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectvalodas mācību joma
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectbērns
dc.titlePašvadītas mācīšanās sekmēšana valodas mācību jomā 4-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeThe promotion of self-led language learning for 4-5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record