Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Ingūna
dc.contributor.authorKoļesņikova, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:07Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101752
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68449
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs “Pasaku izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai 3-4 gadus veciem bērniem” izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un empīriski pamatot vārdu krājuma paplašināšanas iespējas 3 – 4 gadus veciem bērniem, izmantojot pirmsskolas pedagoģiskajā procesā pasakas. Darba teorētiskajā nodaļā analizēts vārdu krājuma jēdziens, sniedz vecumposma raksturojums, kā arī apkopoti metodiskie ieteikumi, kā pirmsskolas pedagoģiskajā procesā izmantojamas pasakas, lai paplašinātu 3 - 4 gadus vecu bērnu vārdu krājumu. Balstoties uz teorētiskajām atziņām, veikts pētījums un atklāti principi, kā bērni, klausoties pasakas, sāk savā aktīvajā runā izmantot jauno leksiku. Darba noslēgumā sniegta pamatota atbilde uz pētījuma jautājumu “Kā pirmsskolas pedagoģiskajā procesā ir izmantojamas pasakas, lai paplašinātu 3 - 4 gadus veciem bērniem vārdu krājumu?”, izsakot īsus ieteikumus pirmsskolas skolotājiem.
dc.description.abstractThe qualification thesis "Possibilities of using fairy tales to expand the vocabulary of 3-4-year-old children" was developed with the aim of theoretically researching and empirically substantiating the possibilities of expanding the vocabulary of 3-4-year-old children using fairy tales in the preschool pedagogical process. In the theoretical part of the work, the concept of vocabulary is analyzed, the characteristics of the age stage are given, as well as methodological recommendations are collected, how to use fairy tales in the preschool pedagogical process to expand the vocabulary of 3-4-year-old children. Based on the theoretical findings, a study was conducted and the principles revealed, how children, listening to fairy tales, begin to use the new vocabulary in their active speech. At the end of the work, a reasonable answer to the research question "How can fairy tales be used in the preschool pedagogical process to expand the vocabulary of 3-4-year-old children?" was given, with brief recommendations for preschool teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject3 – 4 gadus veci bērni
dc.subjectinteraktīva lasīšana
dc.subjectpasakas
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectteatrālās rotaļas
dc.titlePasaku izmantošanas iespējas vārdu krājuma paplašināšanai 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativePossibilities of using fairy tales to expand the vocabulary of 3-4-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record