Piktogrammu izmantošana 2 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanai
Author
Vaivode, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: Piktogrammu izmantošana 2 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanai Darba autore: Kristīne Vaivode Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt, vai piktogrammu lietošana pirmsskolas izglītības iestādē veicina pašapkalpošanās prasmes 2 gadus veciem bērniem. 1.Teorētiskā daļa, kas sastāv no vairāku autoru un avotu teorētiskās literatūras apkopošanas un secinājumu veikšanas par pašapkalpošanās prasmēm, to veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot uzskates materiālus. 2.Empīriskā daļa, sastāv no pedagoģiskās novērošanas, aptaujas anketu analīzes. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 36 lpp., anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem, 38 izmantotās literatūras avotiem, 2 tabulām, 13 attēliem, 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: divus gadus vecs bērns, piktogrammas, pašapkalpošanās prasmes. The theme of the qualification paper: Pictograms usage to promote self- care skills in 2 years old children The author of the qualification paper: Kristīne Vaivode The scientific advisor of the qualification paper: Mg. paed. Egija Laganovska The aim of the qualification work: to theoretically analyze and practically study whether the use of pictograms in a preschool educational institution promotes self-care skills in 2 years old children. 1.Theoretical part, which consist of gathering the theoretical literature of several authors, sources and drawing conclusions about self-care skills, their promotion in a preschool educational institution using visual materials. 2.The empirical part, consist of pedagogical observation, survey questionnaire analysis. The qualification work consist of: 36 pages, latvian and english annotation introduction, theoretical parts, empirical parts, conclusions, proposals, 38 sources of used literature, 2 tables, 13 images, 3 annexes. Keywords: 2 years old child, pictograms, self- care skills.