Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorVaivode, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:10Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101843
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68460
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Piktogrammu izmantošana 2 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanai Darba autore: Kristīne Vaivode Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt, vai piktogrammu lietošana pirmsskolas izglītības iestādē veicina pašapkalpošanās prasmes 2 gadus veciem bērniem. 1.Teorētiskā daļa, kas sastāv no vairāku autoru un avotu teorētiskās literatūras apkopošanas un secinājumu veikšanas par pašapkalpošanās prasmēm, to veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot uzskates materiālus. 2.Empīriskā daļa, sastāv no pedagoģiskās novērošanas, aptaujas anketu analīzes. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 36 lpp., anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem, 38 izmantotās literatūras avotiem, 2 tabulām, 13 attēliem, 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: divus gadus vecs bērns, piktogrammas, pašapkalpošanās prasmes.
dc.description.abstractThe theme of the qualification paper: Pictograms usage to promote self- care skills in 2 years old children The author of the qualification paper: Kristīne Vaivode The scientific advisor of the qualification paper: Mg. paed. Egija Laganovska The aim of the qualification work: to theoretically analyze and practically study whether the use of pictograms in a preschool educational institution promotes self-care skills in 2 years old children. 1.Theoretical part, which consist of gathering the theoretical literature of several authors, sources and drawing conclusions about self-care skills, their promotion in a preschool educational institution using visual materials. 2.The empirical part, consist of pedagogical observation, survey questionnaire analysis. The qualification work consist of: 36 pages, latvian and english annotation introduction, theoretical parts, empirical parts, conclusions, proposals, 38 sources of used literature, 2 tables, 13 images, 3 annexes. Keywords: 2 years old child, pictograms, self- care skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdivus gadus vecs bērns
dc.subjectpiktogrammas
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.subjectpašapkalpošanās prasmju veicināšana
dc.titlePiktogrammu izmantošana 2 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanai
dc.title.alternativePictogrms usage to promote self- care skills in 2 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record