Show simple item record

dc.contributor.advisorBūmane, Anna Beāte
dc.contributor.authorKrišāne, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:19Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102263
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68487
dc.description.abstractDiplomdarbā pētīta monitorēšana kā preventīvās klasvadības paņēmiens 5. klasēs, un šī darba galvenais mērķis ir izvērtēt monitorēšanas kā preventīva paņēmiena lomu mācību disciplīnas veidošanā. Mērķa sasniegšanai izvirzīts uzdevums noskaidrot, cik populāra monitorēšana ir Latvijas skolās, kādas programmas tiek izvēlētas un kāpēc. Balstoties uz pieejamajiem datiem, izstrādāt ieteikumus monitorēšanas programmas izvēlei un pielietojumam. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota informācija par preventīviem klasvadības paņēmieniem datorklasē. Tāpat teorijā ir aplūkota monitorēšanas programmu būtība un vairāku pētījumu secinājumi par monitorēšanas ietekmi uz skolēniem un mācību procesu kopumā. Darba pētnieciskajā daļā tika izmantotas empīriskās izpētes metodes – skolēnu un skolotāju aptaujas. Tika veikts monitorēšanas programmatūru salīdzinājums, lai potenciālajam lietotājam būtu vieglāk izvēlēties vajadzīgo programmu.
dc.description.abstractThis diploma thesis examines the use of monitoring as a preventive classroom management strategy in 5th-grade classrooms. The primary aim of the study is to evaluate the effectiveness of monitoring in fostering educational discipline. To achieve this goal, the research explores the prevalence of monitoring in Latvian schools, the programs utilized, and the reasons behind their selection. Based on the gathered data, the thesis proposes recommendations for selecting and implementing monitoring programs effectively. The theoretical section discusses preventive classroom management techniques, particularly within computer classrooms, and delves into the nature of monitoring programs. It also reviews findings from various studies on the impact of monitoring on students and the overall learning process. The empirical research involves surveys of students and teachers and includes a comparative analysis of different monitoring software to assist potential users in choosing the most suitable program.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmonitorēšana
dc.subjectmonitorēšanas programmatūra
dc.subjectpreventīvie paņēmieni
dc.subjectdisciplīna
dc.subjectmonitoring software
dc.titleMonitorēšana kā preventīvās klasvadības paņēmiens 5. klasēs
dc.title.alternativeComputer monitoring as a Preventive Classroom Management Method in 5th Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record