Показать сокращенную информацию
6-7 gadu vecu bērnu emocionālā atsaucība aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā
dc.contributor.advisor | Zīriņa, Tija | |
dc.contributor.author | Kiete, Kristīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:05:23Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:05:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 102333 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68501 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba “6-7 gadu vecu bērnu emocionālā atsaucība aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā” autore ir Kristīne Kiete. Darba mērķis ir teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt bērnu emocionālo atsaucību aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā. Darba pirmajā nodaļā ir analizētas bērna emocionālās inteliģences un mūzikas uztveres mijsakarības. Darba otrajā nodaļā ir veikts empīriskais pētījums, kurā tika izmantotas 5 aktīvas mūzikas klausīšanās darbības, lai noskaidrotu, kā tās sekmē bērnu emocionālo atsaucību. Teorētisko atziņu izklāstā un pētījuma laikā tiek secināts, ka aktīva mūzikas klausīšanās nodrošina bērnu emocionālo atsaucību, aktīvu līdzdarbošanos. Darbs satur 44 lpp, 3 tabulas, 10 attēlus. Izmantoti 33 literatūras avoti, 12 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, emocionālā atsaucība, aktīva mūzikas klausīšanās. | |
dc.description.abstract | Kristīne Kiete is the author of the qualification work “Emotional response of 6-7 year olds to listening to active music in preschool”. The work aims to theoretically explore and virtually test children's emotional responsiveness in the process of listening to active music in pre-school. The first chapter of the work analyses the interactions between a child's emotional intelligence and musical perception. The second chapter of the work has carried out an empirical study that used 5 active music listening activities to find out how they contribute to children's emotional responsiveness. The presentation of theoretical insights and the study concludes that active listening to music ensures children are emotionally responsive and actively participate. Qualification job contains 44 lpp, 3 tables, 10 images. 33 literature sources used, 12 annexes. Keywords: preschool, emotional responsiveness, active listening to music. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | emocionālā atsaucība | |
dc.subject | aktīva mūzikas klausīšanās | |
dc.subject | preschool | |
dc.subject | emotional responsiveness | |
dc.title | 6-7 gadu vecu bērnu emocionālā atsaucība aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Emotional response of 6-7 year olds to listening to active music in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.