Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorOzola, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:24Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102347
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68504
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir atrast veidus, kā mācīt vārdu krājumu sākumskolas skolēniem par tēmu "Skola" 2. klases angļu valodas stundās. Pētījums ir izstrādāts kā gadījuma izpēte, koncentrējoties uz aptuveni 8-9 gadus veciem sākumskolas skolēniem. Teorētiskajā daļā aplūkotas sākumskolas skolēnu valodas mācīšanās īpašības un sniegtas atbildes uz daudzajiem Kā…? jautājumiem vārdu krājuma mācīšanas kontekstā. Empīriskajā daļā ir analizēti sākumskolas angļu valodas skolotājiem izstrādātās anketas dati, kā arī sniegta vairāku 2. klases skolēniem izstrādātu un viņu vidū izmēģinātu rakstveida uzdevumu analīze. Vārdu krājums ir jāmāca regulāri, pēctecīgi un mērķēti, dodot sākumskolas skolēniem jaukta tipa uzdevumus.
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper is to find ways how to teach vocabulary on topic School in Form 2 English lessons. The research is a case study with focus on young learners, aged 8-9. The theoretical part looks at learning characteristics of young language learners and provides answers to the many questions starting with How to…? in the context of vocabulary teaching. The empirical part analyses data obtained from a questionnaire developed for primary school English teachers and offers analysis of a number of written tasks developed and piloted among young learners at Form 2. Vocabulary must be taught in a regular, successive and targeted manner by exposing young learners to mixed-type activities. Keywords: young learners, language acquisition and learning, vocabulary presentation, practise, recycling and assessment
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSākumskolas skolēni
dc.subjectValodas apguve un mācīšanās
dc.subjectVārdu krājuma prezentēšana
dc.subjectVārdu krājuma lietošana
dc.subjectVārdu krājuma atkārtošana
dc.titleVārdu krājuma mācīšana sākumskolas skolēniem 2. klasē angļu valodas stundās
dc.title.alternativeVocabulary Teaching to Young Learners in Form 2 English Lessons.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record