Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorJansone, Sarma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:30Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102519
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68521
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: 3-4 gadu vecu bērnu sadarbības prasmes veicināšana kustību rotaļās. Kvalifikācijas darba autore: Sarma Jansone Kvalifikācijas darba mērķis bija izzināt rotaļu ietekmi uz 3-4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju attīstību. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās daļas. Pētījuma teorētiskajā daļā tika apkopota un analizēta pedagoģiskā, psiholoģiskā literatūra un dažādu autoru izteiktās atziņas par sociālajām un sadarbības prasmēm, kustību rotaļu kā sadarbības prasmju sekmētāju un 3-4 gadus veciem bērniem. Pamatojoties uz analizēto literatūru darba autore izstrādāja kritērijus un rādītājus, lai veiktu pētījumu un analizētu bērnu sasniegumus. Pētījuma otrajā daļā tika veikts empīriskais pētījums, lai izpētītu kāda ir rotaļu ietekme uz 3-4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju attīstību. Pētījuma metodes: novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, analīze. Iegūtie dati tika apkopoti un analizēti, pētījuma gaitā, piemērojot rotaļas bērnu individuālajām spējām un grupas kopējais dinamikai. Atslēgas vārdi: pirmsskola, bērns, attīstība, sociālās prasmes, sadarbība, kustību rotaļa. Kvalifikācijas darbs sastāv no : no 40 lappusēm, t. sk. 1 pielikumiem, 6 tabulām, 6 attēliem, 37 izmantotiem literatūras avotiem.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: promotion of cooperation skills of 3-4 year old children in movement games. Author of the qualification work: Sarma Jansone The purpose of the qualification work was to find out the influence of play on the development of cooperation skills of 3-4-year-old children. The qualification work consists of two parts - theoretical and empirical part. In the first part of the research, the pedagogical and psychological literature and the insights expressed by various authors about social and cooperation skills, movement games as a promoter of cooperation skills and 3-4 year old children were collected and analyzed. Based on the analyzed literature, the author of the work developed criteria and indicators to conduct research and analyze children's achievements. In the second part of the study, an empirical study was conducted to find out the influence of play on the development of cooperation skills of 3-4-year-old children. The study used such methods as child observation, pedagogical trial activity, and analysis. The obtained research data were analyzed. Key words: preschool, social skills, cooperation, movement games, child development. The qualification work consists of: pages 40, i.e. see 1 appendices, 6 tables, 6 images, used literature 37 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectBērns
dc.subjectAttīstība
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectSadarbība
dc.title3-4 gadu vecu bērnu sadarbības prasmes veicināšana kustību rotaļās.
dc.title.alternativePromotion of cooperation skills of 3-4 year old children in movement games.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige