Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorFreivalde, Ļubova
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:38Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102863
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68544
dc.description.abstractĻubovas Freivaldes bakalaura darba “Tehnoloģiju bagātināta mācīšanās apgūstot arhitektūru vizuālajā mākslā 5. klasē” mērķis ir izstrādāt un aprobēt vizuālās mākslas 5. klases temata “Arhitektūras uztvere ar piecām maņām” metodiku, akcentējot skolēnu aktīvu, tehnoloģiju bagātinātu mācīšanos. Teorētiskajā daļā pētīti un apkopoti informācijas avoti par tehnoloģiju bagātinātu mācīšanos, digitālo tehnoloģiju izmantošanas iespējām un to jēgpilnu iesaistīšanu arhitektūras temata apguvē, kā arī analizētas digitālo rīku izmantošanas iespējas aktīvas, tehnoloģiju bagātinātas stundas nodrošināšanai 5. klases skolēnu mācīšanās prasmju veicināšanai vizuālajā mākslā. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība un pedagoģiskais novērojums, lai pārbaudītu izstrādāto vizuālās mākslas 5. klases temata “Arhitektūras uztvere ar piecām maņām” metodiku, analizētas tehnoloģiju bagātinātas mācīšanās iespējas mācību procesā. Rezultātā izstrādāti ieteikumi pedagogiem digitālo rīku izmantošanai arhitektūras temata apguvē. Pētījumā ir 73 lpp., 9 tabulas, 13 attēli, 30 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: tehnoloģiju bagātināta mācīšanās, aktīvā mācīšanās, arhitektūras uztvere, arhitektūras mācīšanās metodikas.
dc.description.abstractThe aim of Ļubova Freivalde's bachelor's thesis, “Technology-Enhanced Learning Through Studying Architecture in Visual Arts in 5th Grade,” is to develop and test a methodology for the Grade 5 visual arts topic “Perception of Architecture with Five Senses,” emphasizing students' active, technology-enriched learning. The theoretical part investigates and compiles sources of information on technology-enhanced learning, the possibilities of using digital technology, and its meaningful integration into the study of architecture. It also analyzes the possibilities of using digital tools to ensure active, technology-enhanced lessons to promote 5th Grade students' learning skills in visual arts. The empirical part involves a pedagogical experiment and observation to test the developed methodology for the 5th Grade visual arts topic “Perception of Architecture with Five Senses” and analyzes the possibilities of technology-enhanced learning in the learning process. As a result, recommendations for teachers on using digital tools in mastering the topic of architecture were developed. The study contains 73 pages, 9 tables, 13 figures, 30 bibliographic entries, and 7 appendices. Keywords: technology-enhanced learning, active learning, perception of architecture, architecture learning methodologies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjecttehnoloģiju bagātināta mācīšanās
dc.subjectaktīvā mācīšanās
dc.subjectarhitektūras uztvere
dc.subjectarhitektūras mācīšanās metodikas
dc.titleTehnoloģiju bagātināta mācīšanās apgūstot arhitektūru vizuālajā mākslā 5. klasē
dc.title.alternativeTechnology-Enhanced Learning Through Studying Architecture in Visual Arts in 5 th Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record