Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorLoris, Gustavs Daniels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:49Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103628
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68579
dc.description.abstractSadarbības pilnveidošana 9. klases skolēniem bioloģijas tematā "Kā rodas jauns organisms?". Autors: Gustavs Loris. Darba vadītāja: Vad. pētn. Dr. paed. Rita Birziņa. Diplomdarbs, 42 lappuses, 5 attēli, 4 tabulas, 29 literatūras avoti, 9 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot, vai ar strukturētu pieeju 9. klases skolēni bioloģijas tematā "Kā rodas jauns organisms?" uzrādīs augstāku akadēmisko sniegumu un sadarbības prasmes grupu darbā. Darba metodes veido pedagoģiskais novērojums, kritērijos balstīts akadēmiskā snieguma vērtējums un aptauja. Ir secināts, ka uzdevumā ar sadarbību noteicošiem elementiem, konkrētām darba lomām skolēni uzrāda augstāku akadēmisko sniegumu un labākas sadarbības prasmes darba izstrādē, kā arī skolēniem ir augstāka skaidrība un atbildība par savu veicamo uzdevumu. Būtiskus izaicinājumus sagādā nepietiekamas sadarbībai pakārtotās prasmes, galvenokārt, komunikācijas prasmes, kuras ir attīstāmas ilgākā laika posmā.
dc.description.abstractDevelopment of cooperation of 9th grade students in the biology topic of "How a new organism is created?". Author: Gustavs Loris. Supervisor: Sen. res. Dr. paed. Rita Birziņa. Diploma thesis, 42 pages, 5 figures, 4 tables, 29 references, 9 attachments. In Latvian. Aim of this thesis is to find out, whether with structured approach 9th grade students will show higher academic achievement and cooperation skills in group work in the biology topic of "How a new organism is created?". Methods comprise pedagogic observation, academic achievement assessment based in criteria, and a survey. It is concluded that in a group task with cooperation promoting elements students show higher academic achievement and better cooperation skills during work, also the students have greater clarity and responsibility in their specific task. Significant challenges are posed by insufficient cooperation subordinate skills, as communication skills, which are to be developed in a longer period of time.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectakadēmiskais sniegums
dc.subjectloma grupā
dc.subjectpozitīva savstarpējā atkarība
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.titleSadarbības pilnveidošana 9. klases skolēniem bioloģijas tematā "Kā rodas jauns organisms?"
dc.title.alternativeDevelopment of cooperation of 9th grade students in the biology topic of "How a new organism is created?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige