Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilze
dc.contributor.authorBērze, Eva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:55Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103867
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68590
dc.description.abstractBakalaura darba “Delfīnes de Vigānas romāna “No un es” iepazīšana 8. klases literatūras tēmas “Laiks” ietvaros” mērķis ir izstrādāt un aprobēt metodisko variantu, kas veicinātu pilnvērtīgi iepazīt romānā “No un es” atklātās problēmas, kā arī veicināt sapratni un empātiju skolēnu savstarpējās attiecībās. Darbā ir ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, pielikumi. Pirmajā nodaļā ir izzināta literatūras kā mācību priekšmeta specifika, vairāk pievēršoties prozas raksturojumam un romāna pazīmēm. Nākamajā nodaļā sniegts ieskats Delfīnes de Vigānas biogrāfijā un daiļradē, akcentējot romāna “No un es” nozīmi rakstnieces daiļradē. Trešajā nodaļā tiek aplūkotas pusaudžu vecumposmam raksturīgās īpašības, kā arī izveidots stundu plāns tēmas “Laiks” iepazīšanai. Ceturtajā nodaļā ir raksturota skolotājas un skolēnu sadarbība pētījuma laikā. Piektajā nodaļā ir analizēta skolēnu un skolotājas sadarbība pētījuma laikā. Bakalaura darbā izstrādātais stundu plāns ieteicams pamatskolas literatūras skolotājiem. Atslēgas vārdi – Delfīne de Vigāna, laiks, stundu plāns, 8. klase.
dc.description.abstractThe aim of bachelor’s thesis “Studying Novel “No and Me” by Delphine de Vigan in the 8th Grade Literature Topic “Time”” is to develop a variant of the methodical system that would promote learning of Delphine de Vigan personality and the novel “No and Me”, as well as actualize the importance of integration in school. The work consists of an introduction, five chapters with sub-divisions, a conclusion, appendices. The first chapter explores the specifics of literature as a subject, focusing more on the characteristics of prose and the features of the novel. The second chapter highlights the personality and character of Delphine de Vigan focusing on the novel “No and Me”. The third chapter focus on the characteristic of adolescence, has been created thematic plan for the acquisition on the theme “Time”. In the fourth chapter is described students and teachers partnership. In the fifth chapter is analysed partnership and guided lesson plan success and failures. This paper should be provided to elementary school literature teachers. Key words – Delphine de Vigan, lesson plans, time, 8th grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectDelfīne de Vigāna
dc.subjectlaiks
dc.subjectstundu plāns
dc.subject8. klase
dc.titleDelfīnes de Vigānas romāna “No un es” iepazīšana 8. klases literatūras tēmā “Laiks”
dc.title.alternativeStudying Novel “No and Me” by Delphine de Vigan in the 8th Grade Literature Topic “Time”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record