Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandra
dc.contributor.authorBaširova, Vusala
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:58Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103903
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68598
dc.description.abstractŠī bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā sadarbības pieejas izmantošana angļu valodas stundās var palīdzēt vidusskolēniem uzlabot lasīšanas izpratni. Lai sasniegtu šo mērķi, tika veikta gadījuma izpēte vienā no vispārējās izglītības iestādēm Vidzemes reģionā. Pētījuma izlase bija viena 10. klases grupa ar 31 skolēniem. Tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes: lasīšanas izpratnes testi (pirms un pēc sadarbības pieejas īstenošanas), dokumentu analīze, kas bija skolēnu mācību žurnālu analīze, un anketa skolēniem. Rezultāti atklāja, ka sadarbības pieejas lasīšanas īstenošana angļu valodas stundās pozitīvi ietekmēja skolēnu vispārējo lasīšanas izpratni. Skolēniem bija pozitīva attieksme pret sadarbības pieeju, parādot tās potenciālu vidusskolā.
dc.description.abstractThe present Bachelor’s thesis aims to explore how the use of collaborative strategic reading in lessons of English can help secondary school students improve their reading comprehension. To achieve this aim, a case study was carried out in one of the general education establishments in the Vidzeme region. The research sample was one group of 31 Grade 10 students. The following data collection methods were used: reading comprehension tests (before and after the implementation of collaborative strategic reading), document analysis, which was the analysis of students’ learning logs, and a questionnaire for students. The findings revealed that implementing collaborative strategic reading in lessons of English had a positive impact on students' overall reading comprehension. Students had a positive attitude to the collaborative strategic reading, showing its potential in secondary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlasīšanas izpratne
dc.subjectsadarbības pieeja
dc.subjectvidusskolēni
dc.subjectangļu valodas stundas
dc.titleSadarbības pieejas izmantošana 10. klases skolēnu lasīšanas izpratnes uzlabošanai angļu valodas stundās
dc.title.alternativeCollaborative Strategic Reading to Improve Grade 10 Students' Reading Comprehension in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record