Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorLagzdiņa, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:07Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:07Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105468
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68618
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu izstrādāja: Marta Lagzdiņa Kvalifikācijas darba nosaukums: Adaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski izzināt un izpētīt jaunākā pirmskolas vecuma bērnu adaptācijas veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām. Darbā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums. Darba apjoms 33 lapaspuses, 3 tabulas, 6 attēli, 2 pielikumi, 32 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: adaptācija, adaptācijas process, vecumposma attīstība, adaptācijas sekmēšana. Darba pirmā daļa: tiek apskatīts adaptācijas jēdziena un adaptācijas procesa skaidrojums teorētiskajās atziņās, ir apkopotas teorētiskās atziņas par 2 līdz 3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu pirmsskolas izglītības iestādē, Darba otrā daļa : Empīriski tiek veikts pētījums par adaptācijas sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē.
dc.description.abstractQualification work by: Marta Lagzdiņa Title of qualification work: Promoting adaptation in pre-school education for 2-3 year olds The aim of the qualification: theoretically explore and investigate the possibilities of promoting the adaptation of younger pre-school children in pre-school educational institutions Content of qualification work: The qualification consists of two chapters and seven subsections. The theoretical and practical research is carried out. The scope of the thesis is 33 pages, 3 tables, 6 figures,2 annexes, 32 bibliographical sources. Keywords: adaptation, adaptation process, age-appropriate development, promoting adaptation. The first part of the work: the explanation of the concept of adaptation and the process of adaptation in theoretical knowledge is examined, theoretical knowledge about the adaptation process of 2- to 3-year-old children in a preschool educational institution is collected, Second part of the work: An empirical study on the promotion of adaptation in pre-school education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectadaptācija
dc.subjectadaptācijas process
dc.subjectvecumposma attīstība
dc.subjectadaptācijas sekmēšana
dc.titleAdaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting adaptation in pre-school education for 2-3 year olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record