Transcom worldwide Latvia stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanā
Autor
Nalivaiko, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma: „Transcom worldwide Latvia stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanā”.
Efektīva uzņēmuma darbība konkurences tirgus apstākļos iespējama gadījumā, ja uzņēmums ir konkurētspējīgs. Uzņēmuma tirgus stāvokļa stabilitāti nosaka tā saražotu preču vai pakalpojumu konkurētspēja un iespēja īstenot konkurences cīņu.
Bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma Transcom worldwide Latvia stratēģisko iespēju un konkurētspējas novērtējums un šī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas ieteikumu izstāde.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem.
Darba gaitā tiek izpētītas stratēģiskās iespējas, konkurētspējas teorētiskie jautājumi, izskatīts uzņēmuma Transcom worldwide Latvia darbības raksturojums, klientu apkalpošanas nozares vispārējs raksturojums un novērtējums, novērtēta uzņēmuma Transcom worldvide Latvia konkurētspēja un ir sniegtas rekomendācijas, kā var paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju.
Bakalaura darba apjoms ir 66 lpp., 15 attēli. Darbā izmantoti 19 literatūras avoti, 2 pielikumi. Theme of this bachelor’s thesis is „Transcom worldwide Latvia’s strategic options, the use of it for formation of competition superiority”.
The enterprise market position stability is determined by the competitiveness of goods produced and ability to survive in difficult market conditions. The effective work of the enterprise in conditions of competitive market is, if enterprise is competitive.
The main goal author sets in this thesis is comparative analysis of Transcom worldwide Latvia and exploration of company’s competitiveness possibilities (and investigation of enterprise competitive advantage).
The Bachelor Thesis consists of introduction, four chapters, conclusions, suggestions, list of literature and appendixes.
In the Bachelor are reviewed definitions of strategic options, competition and competiveness, is given Transcom worldwide Latvia activities description, made competiveness analysis of Transcom worldwide Latvia and in the process of it is revealed improvement possibilities of competitiveness.
The size of the Bachelor 66 pages, 15 pictures. In the source list 19 items, 2 appendixes.