Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorMaskalāne, Tamāra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:15Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105596
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68652
dc.description.abstractDarba autore: Tamāra Maskalāne. Bakalaura darba tēma: Kustību koordinācijas sekmēšanas iespējas kustību rotaļās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski analizēt koordinācijas sekmēšanas iespējas kustību rotaļās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tiek sniegtas pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par vecākā pirmsskolas vecumā bērnu attīstības posmiem, kustību koordinācijas teorētiskiem aspektiem, koordinācijas sekmēšanu kustību rotaļās vecākā pirmsskolas vecumā bērniem. Empīriskajā daļā ir aprakstīta pētījuma organizācija, sniegts bērnu raksturojums, bērnu kustību koordinācijas izvērtējams, organizēta pedagoģiskā izmēģinājumu darbība, veikta datu analīze. Darba apjoms: 71 lapas puses, izmantoti 37 literatūras avoti, darbā iekļautas 11 tabulas, 13 attēli un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: kustību koordinācija, kustību rotaļas, koordinācijas sekmēšana, koordinācijas vingrinājumi.
dc.description.abstractAuthor of the work: Tamara Maskalāne. The theme of the bachelor's thesis: Opportunities to promote coordination of movements in movement play for children of the older preschool age. The aim of the study: to theoretically and practically analyze the possibilities of facilitating coordination in movement play in children of older preschool age. The work consists of two parts – theoretical and empirical. The theoretical part provides theoretical insights of educators and psychologists on the stages of development of children in the older preschool age., theoretical aspects of coordination of movements, promotion of coordination for movement play, in older preschool age for children. The empirical part describes the organization of the study, the characteristics of the method, the characteristics of children, the evaluation of children, the experimental activities with techniques and the analysis of data. Scope of work: pages 71, literary sources 37, tables 11, figures 13 and appendices 3 included in the work. Keywords: coordination of movements, play of movements, facilitation of coordination, coordination exercises, activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectkustību koordinācija
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectkoordinācijas sekmēšana
dc.subjectkoordinācijas vingrinājumi.
dc.titleKustību koordinācijas sekmēšanas iespējas kustību rotaļās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem.
dc.title.alternativeOpportunities to promote coordination of movements in movement play for children of the older preschool age.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record