Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Ingūna
dc.contributor.authorBerga, Vineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:16Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:16Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105619
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68661
dc.description.abstractŠajā bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek analizēta informācija par bērnu kritiskās domāšanas attīstošiem kritērijiem un metodēm, ņemot vērā dažādus pētījumus, ieteikumus, viedokļus, zinātnisko un teorētisko literatūru. Darba empīriskajā daļā tiek analizētas piecgadīgu un sešgadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstošas metodes un kritēriji, ņemot vērā gan pirmsskolas pedagogu viedokļus un pieredzi, gan arī veicot bērnu novērošanu rotaļnodarbības laikā un izdarot secinājumus. Pētījuma bāzi veido 21 piecgadīgs bērns un 20 sešgadīgi bērni, kā arī 64 pirmsskolas pedagogi, kuri piedalījās darba autores izveidotajā aptaujā par bērnu kritiskās domāšanas veicinošiem kritērijiem. Rotaļnodarbību novērošanas protokols sevī iekļauj 12 dažādus kritiskās domāšanas apliecinošus kritērijus.
dc.description.abstractThis theoretical part of the bachelor's thesis analyzes information about the criteria and methods for developing children's critical thinking, taking into account various studies, recommendations, opinions, scientific and theoretical literature. The empirical part of the thesis analyzes the methods and criteria for developing critical thinking in five- and six-year-old children, taking into account both the opinions and experience of preschool teachers, as well as observing children during play activities and drawing conclusions. The research base consists of 21 five-year-old children and 20 six-year-old children, as well as 64 preschool teachers who participated in the survey created by the author of the thesis about the criteria for promoting children's critical thinking. The play activity observation protocol includes 12 different criteria confirming critical thinking.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectkritiskā domāšana
dc.subjectkritisko domāšanu veicinoši kritēriji
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectmācību metodes
dc.title5 - 6 gadus vecu bērnu kritisko domāšanu veicinošu rotaļnodarbību organizācija.
dc.title.alternativeOrganization of playclasses promoting critical thinking of 5 - 6 year olds.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record