Mārketinga komunikācijas internetā īpatnības un analīze.
Автор
Šķēls, Modris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba autors: Modris Šķēls
Maģistra darba nosaukums: "Mārketinga komunikācijas internetā īpatnības un analīze."
Maģistra darba mērķis: izpētīt reklāmas efektivitāti internetā no uzņēmēju, industrijas
pārstāvju un patērētāju pozīcijām interneta mārketinga rakursā, lai izstrādātu ieteikumus mārketinga komunikācijas uzlabošanai Latvijas uzņēmumos.
Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi:
1. teorētisko avotu analīze interneta mārketinga īpatnību noskaidrošanai;
2. interneta meklētājprogrammu izpēte;
3. sociālo mēdiju analīze;
4. semantiskās reklāmas izpēte;
5. praktiskais pētījums, aptaujājot uzņēmējus, patērētājus un industrijas speciālistus. Maģistra darbā izmantotas teorētiskās un empīriskās pētījumu metodes: monogrāfiskā, ar
tās palīdzību apkopoti teorētiskie aspekti;; grafiskās - ar tām sniegti pārskatāmāki analīzes salīdzinājumi;; sekundāro datu analīzē izmantotas matemātisko aprēķinu metodes. Rezultātu izvērtēšanai un priekšlikumu izteikšanai autors piemēroja kvalitatīvās pētījumu metodes loģisku atziņu iegūšanai.
Maģistra darbs strukturēts 4 daļās. Pirmās trīs ietver interneta mārketinga, meklētājprogrammu, sociālo mēdiju un semantiskās reklāmas izpēti teorētiskā rakursā. Ceturtās nodaļas ietvaros autors veic praktisko pētījumu, aptaujājot uzņēmējus, patērētājus un industrijas speciālistus.
Maģistra darba apjoms ir 93 lpp. Darbā izmantoti 47 attēli, 10 tabulas, 3 pielikumi.
Atslēgas vārdi: interneta mārketings, meklētājprogrammas, sociālie mēdiji, semantiskā reklāma. Master's thesis author: Modris Skels
Title of master's thesis: "Internet marketing communication features and analysis."
Master's thesis purpose: to explore efficiency of advertisement in internet from
entrepreneur, consumer and industry professional positions, to develop recommendations how to increase quality of communication for Latvias company`s.
Tasks to reach master's thesis purpose:
1. internet marketing theoretical analysis ;
2. search engine research in marketing aspect;
3. analysis of social media
4. research of semantic advertising
5. practical research, surveying entrepreneurs, consumers and interviewing industry
professionals.
In master's thesis there are used methods of the theoretical and thumbrule research:
monographic to summarize theoretical aspects; graphic, to give more evident analysis comparisons; in analysis of the second data author used mathematical methods of calculations. For appreciation of results and for suggestion making author used qualitative analysis to get logical cognitions.
Master's thesis is structured in 4 parts. First three chapters include theoretical analysis of internet marketing, search engine marketing, social media and semantic advertising. In fourth chapter author is making practical research, analysing results of enterprise and consumer surveys, and - interviews with industry specialists.
Master's thesis includes 93 pages. There are included 47 images, 10 tables, 3 appendix.
Key words: internet marketing, search engine marketing, social media, semantic advertising.