• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Runas darbības aktivizēšana 1.vecumposmā pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
Öffnen
299-105661-Jekabsone_Laura_lj22034.pdf (1.529Mb)
Autor
Jēkabsone, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba temats: “Runas darbības aktivizēšana 1.vecumposmā pedagoģiskajā procesā”. Darba autore: Laura Jēkabsone Darba mērķis: Teorētiskā literatūrā pētīt un praktiskajā darbībā pārbaudīt bērnu runas attīstības sekmēšanas iespējas pirmā vecumposma bērniem. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra un interneta avoti par bērnu runas attīstību un to sekmēšanu pirmajā vecumposmā. Otrajā daļā tiek veikta empīriskā metode, kas ietver pedagoģisko novērošanu, eksperimentālo pedagoģisko darbību, rezultātu apkopošanu un secinājumi. Pētījuma tika iesaistīti 10 bērni no pirmā vecumposma, 2 līdz 3 gadi. Pētījuma rezultātā tiek iegūts, ka bērniem tiek piedāvātas atbilstošas metodes un paņēmieni bērna runas aktivizēšanai, atbilstoši pirmajām vecumposmam ar pedagoga demonstrēšanu, praktisko darbošanos, atdarināšanu pēc parauga, spēlēm un stāstījumiem. Šāds pedagoģiskais process palīdz bērniem ar sekmīgu runas aktivizēšanu. Darba apjoms ir 38 lappuses. Darbā izmantotas 18 literatūras avoti, 15 attēli, 3 tabulas, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām un secinājumi.
 
The subject of the qualification work: “Activating speech in the pedagogical process at age 1”. Author of the work: Laura Jēkabsone Aim of the work: To study in the theoretical literature and test in practice the possibilities of promoting children's speech development in the first age group. The work consists of two parts. The first part analyses scientific literature and internet sources on children's speech development and its facilitation in the first age group. In the second part the empirical method is carried out, which includes pedagogical observation, experimental pedagogical activity, summarization of results and conclusions. The study involved 10 children from the first age stage, 2 to 3 years. The results of the study show that the children are offered appropriate methods and techniques to activate their speech, according to the first age stage, through teacher demonstration, hands-on activities, imitation by model, games and narratives. This pedagogical process helps children to successfully activate their speech. The work is 38 pages long. The thesis contains 18 references, 15 figures, 3 tables, an introduction, 2 chapters with subsections and conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68679
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV