Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorDaņķe, Jolanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:28Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105779
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68714
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes studente Jolanda Daņķe. Kvalifikācijas darba nosaukums “Negatīvo emociju pārvarēšanas veidi pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem”. Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot negatīvo emociju pārvarēšanas veidus pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem un izstrādāt ieteikumus to mazināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētītas emocijas, to būtības raksturojums, emociju attīstība un pašregulācijas veidošanās 3-5 gadus veciem bērniem, kā arī, kā pieaugušais var iesaistīties bērna emociju pašregulācijas attīstībā. Empīriskajā daļā tika apzināta reālā situācija un veikta 3-5 gadus vecu bērnu negatīvo emociju pārvarēšanas veidu izpēte pirmsskolā, kā arī metodisko materiālu izstrāde negatīvo emociju pārvarēšanai pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 46 lappusēm, t.sk. 4 tabulām, 5 attēliem, 9 pielikumiem. Izmantoti 33 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe qualification work was developed by Jolanda Daņķe, a student of the Faculty of Education, Science and Psychology, University of Latvia. Title of qualification work Ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children. The aim of the qualification work is to find out the ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children and to develop recommendations to reduce them. The qualification consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part deals with emotions, their nature, development and self-regulation of emotions in 3-5 year old children, as well as adult involvement in the development of self-regulation of emotions in children. The empirical part of the work identifies the real situation and researches the ways of overcoming negative emotions of 3-5 year old children in pre-school, as well as the development of methodological materials for overcoming negative emotions in pre-school for 3-5 year old children. The thesis consists of 46 pages, including 4 tables, 5 figure, 9 annexes. 33 literature sources used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectNegatīvās emocijas pirmsskolā
dc.subject3-5 gadus veci bērni
dc.subjectBērnu negatīvās emocijas
dc.subjectemocijas
dc.subjectpirmsskola
dc.titleNegatīvo emociju pārvarēšanas veidi pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeWays of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record