dc.contributor.advisor | Kricka, Ilze | |
dc.contributor.author | Daņķe, Jolanda | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:06:28Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:06:28Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105779 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68714 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes studente Jolanda Daņķe. Kvalifikācijas darba nosaukums “Negatīvo emociju pārvarēšanas veidi pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem”. Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot negatīvo emociju pārvarēšanas veidus pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem un izstrādāt ieteikumus to mazināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētītas emocijas, to būtības raksturojums, emociju attīstība un pašregulācijas veidošanās 3-5 gadus veciem bērniem, kā arī, kā pieaugušais var iesaistīties bērna emociju pašregulācijas attīstībā. Empīriskajā daļā tika apzināta reālā situācija un veikta 3-5 gadus vecu bērnu negatīvo emociju pārvarēšanas veidu izpēte pirmsskolā, kā arī metodisko materiālu izstrāde negatīvo emociju pārvarēšanai pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 46 lappusēm, t.sk. 4 tabulām, 5 attēliem, 9 pielikumiem. Izmantoti 33 literatūras avoti. | |
dc.description.abstract | The qualification work was developed by Jolanda Daņķe, a student of the Faculty of Education, Science and Psychology, University of Latvia. Title of qualification work Ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children. The aim of the qualification work is to find out the ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children and to develop recommendations to reduce them. The qualification consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part deals with emotions, their nature, development and self-regulation of emotions in 3-5 year old children, as well as adult involvement in the development of self-regulation of emotions in children. The empirical part of the work identifies the real situation and researches the ways of overcoming negative emotions of 3-5 year old children in pre-school, as well as the development of methodological materials for overcoming negative emotions in pre-school for 3-5 year old children. The thesis consists of 46 pages, including 4 tables, 5 figure, 9 annexes. 33 literature sources used. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Negatīvās emocijas pirmsskolā | |
dc.subject | 3-5 gadus veci bērni | |
dc.subject | Bērnu negatīvās emocijas | |
dc.subject | emocijas | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.title | Negatīvo emociju pārvarēšanas veidi pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |