Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorCekareva, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:29Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:29Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105783
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68715
dc.description.abstractLai noskaidrotu kādi pedagoģiskie nosacījumi jāņem vērā rakstītprasmes veicināšanai pirmsskolas 3. posmā, Agnese Cekareva bakalaura darba “Pedagoģiskie nosacījumi rakstītprasmes veicināšanai pirmsskolas 3.posmā” ietvaros veica pētījumu divās daļās. Teorētiskajā daļā tika analizēta rakstītprasme, tās metodika un saturs, formulēti pedagoģiskie nosacījumi, kas svarīgi rakstītprasmes apguvē un veicināšanā. Praktiskajā daļā aprakstīta pētījuma norises gaita, izmantotās metodes, iegūtie rezultāti. Nobeigumā formulēti no pētījuma rezultātiem izrietoši ieteikumi pirmsskolas pedagogiem rakstītprasmes satura un metodikas izvēlei, kā arī secinājumi. Bakalaura darbs sastāv no 47 lpp. Tajā iekļauta 1 tabula, 15 attēli, 5 pielikumi un 47 bibliogrāfiskās saraksta vienības, un galvojums. Izmantotie atslēgvārdi – rakstītprasme, pedagoģiskie nosacījumi, veicināšana, pirmsskola.
dc.description.abstractIn order to find out what pedagogical conditions should be taken into account for promoting literacy in the 3rd stage of preschool, Agnese Cekareva conducted a study in two parts as part of her bachelor's thesis “Pedagogical conditions for promoting literacy in the 3rd stage of preschool”. The theoretical part was analysed literacy, its methodology and content, formulated pedagogical conditions that are important for the acquisition and promotion of literacy. The practical part describes the course of the research, the methods used, and the results obtained. In conclusion, recommendations for preschool educators for the selection of literacy content and methodology, as well as conclusions, are formulated based on the results of the research. The bachelor's thesis consists of 47 pages. It includes 1 table, 15 images, 5 appendices and 47 bibliographical entries, and a guarantee. Keywords used – literacy, pedagogical conditions, promotion, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectRakstītprasme
dc.subjectPedagoģiskie nosacījumi
dc.subjectVeicināšana
dc.subjectPirmsskola
dc.titlePedagoģiskie nosacījumi rakstītprasmes veicināšanai pirmsskolas 3.posmā.
dc.title.alternativePedagogical conditions for the promotion of literacy in the 3rd stage of preschool.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record