Pirkstiņrotaļas dienas rita veiksmīgai ievērošanai pirmsskolas izglītības 1. posmā
Author
Mazlazdiņa, Arita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir : “Pirkstiņrotaļas dienas rita veiksmīgai ievērošanai pirmsskolas izglītības 1. posmā.” Kvalifikācijas darba mērķis ir: izzināt pirkstiņrotaļas dienas rita ievērošanai pirmsskolas izglītības 1.posmā. Darbā izmantoti 15 literatūras avoti, izzinot teorētiskās nostādnes par bērnu attīstību 1,5 – 3 gadu vecumā. Darbs sastāv no divām daļām : teorētiskās un empīriskās. Kopējais darba apjoms ir 29 lapas puses. Qualification work theme is: "Fingerplay for a successful daily routine in preschool for toddlers." The study aim: is to find out the fingerplay to be successfully used for daily routine for toddlers. The work uses 15 literary sources, exploring theoretical approaches on child development at the age of 1.5–3 years. The work consists of two parts, theoretical and empirical. The total amount of work is 29 sides of the page. Keywords: fingerplay, daily routine, pedagogical observation.