Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorMazlazdiņa, Arita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:38Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:38Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106030
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68763
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir : “Pirkstiņrotaļas dienas rita veiksmīgai ievērošanai pirmsskolas izglītības 1. posmā.” Kvalifikācijas darba mērķis ir: izzināt pirkstiņrotaļas dienas rita ievērošanai pirmsskolas izglītības 1.posmā. Darbā izmantoti 15 literatūras avoti, izzinot teorētiskās nostādnes par bērnu attīstību 1,5 – 3 gadu vecumā. Darbs sastāv no divām daļām : teorētiskās un empīriskās. Kopējais darba apjoms ir 29 lapas puses.
dc.description.abstractQualification work theme is: "Fingerplay for a successful daily routine in preschool for toddlers." The study aim: is to find out the fingerplay to be successfully used for daily routine for toddlers. The work uses 15 literary sources, exploring theoretical approaches on child development at the age of 1.5–3 years. The work consists of two parts, theoretical and empirical. The total amount of work is 29 sides of the page. Keywords: fingerplay, daily routine, pedagogical observation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectdienas
dc.subjectrits
dc.subjectpedagoģiskā
dc.subjectnovērošana
dc.titlePirkstiņrotaļas dienas rita veiksmīgai ievērošanai pirmsskolas izglītības 1. posmā
dc.title.alternativeFingerplay for a successful daily routine in preschool for toddlers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record