Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorGrāvelsiņa, Elīna
dc.contributor.authorBrombaha, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:40Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:40Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106249
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68774
dc.description.abstractDimpolmdarba ietvaros tiek izstrādāta tetovēšanas salona zīmola “Green Oasis Tattoo” vizuālā identitāte, kura veicinās zīmola atpazīstamību un palīdzēs piesaistīt mērķauditoriju. Darba izvirzītā problēma ir saistīta ar tetovēšanas efektīvas vizuālās komunikācijas nepilnībām tetovēšanas nozarē, kas ierobežo zīmola konkurētspēju tirgū. Pētījuma daļā tiek analizētas tetovēšanas salonu zīmolu vizuālās identitātes, izvērtējot to logotipus, krāsu paletes un citu vizuālo materiālu saskaņotību un estētiskumu. Ņemot vērā iegūtos datus, tiek izstrādāta tetovēšanas zīmola “Green Oasis Tattoo” vizuālā identitāte, kas atspoguļo salona vērtības- dabu un mākslieniciskumu, kas rezultātā ļauj izveidot saskaņotu vizuālo identitāti, kas savukārt palīdzēs salonam “Green Oasis Tattoo” izcelties tirgū un piesaistīt vēlamo mērķauditoriju. Atslēgas vārdi: zīmols, tetovēšanas studija, logotips, vizuālā identitāte.
dc.description.abstractAs part of this thesis, the visual identity of the tattoo studio "Green Oasis Tattoo" is developed to enhance brand recognition and attract the target audience. The identified problem relates to the lack of effective visual communication within the tattoo industry, which limits brand competitiveness in the market. The research section analyzes the visual identities of various tattoo studios, evaluating their logos, color palettes, and the coherence and aesthetics of other visual materials. Based on the collected data, a cohesive visual identity is created for "Green Oasis Tattoo", reflecting the studio's core values: nature and artistry. As a result, the developed identity will help "Green Oasis Tattoo" stand out in the market and attract its desired target audience. Keywords: brand, tattoo studio, logo, visual identity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.subjecttetovēšana
dc.subjecttetovēšanas studija
dc.subjectlogotips
dc.titleZīmola vizuālā identitāte tetovēšanas studijai "Green Oasis Tattoo"
dc.title.alternativeBrand visual identity for tattoo studio "Green Oasis Tattoo"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige