Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorMadžule, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:46Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98659
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68811
dc.description.abstractPētījums veikts par pēdējos gados Latvijas izglītības sistēmā svarīgu jautājumu, kā palīdzēt remigrējušo ģimeņu bērniem integrēties Latvijas izglītības sistēmā. Pētījuma mērķis ir pētīt pedagoģiskos līdzekļus remigrācijas bērnu integrēšanai Latvijas izglītības sistēmā. Iegūtie rezultāti liecina, ka remigrējušie skolēni saņem tādus atbalsta pasākumus kā palīdzība adaptācijai klasē, papildus konsultācijas atsevišķos mācību priekšmetos, sadarbības veicināšana starp klasesbiedriem, pagarinātu pārbaudes darbu nokārtošanas termiņu un palīdzība latviešu valodas apguvē, individuālu pedagoga darbu un diferencētus uzdevumus. Salīdzinoši maza daļa pedagogu minēja tādus atbalsta pasākumus, kā individuālo mācību plānu, priekšzināšanu pārbaude, atbalsta personāla iesaiste, kas ir mazāk kā 50% no aptaujātajiem pedagogiem. Pētījumā atklājās, ka būtiskākās problēmas remigrējušo skolēnu veiksmīgai integrēšanai izglītības procesā ir latviešu valodas terminoloģijas nezināšana, dažādu valstu atšķirīgā izglītības sistēma, problēmas ar valodu, papildmateriālu trūkums un pedagogam trūkst laika resursa, lai strādātu individuāli ar skolēnu. Darba apjoms: darbs sastāv no 56 lpp. (neskaitot pielikumus). Darbā izmantoti 24 attēli, 5 tabulas, 40 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 3 pielikums.
dc.description.abstractThe purpose of the study: to study the pedagogical means of inclusion/integration of remigration children in the education system of Latvia. Results: The obtained results show that the remigrated students receive support measures such as help for adaptation in the classroom, additional consultations in individual subjects, promotion of cooperation between classmates, extended deadline for passing tests and help in learning the Latvian language, individual teacher work and differentiated tasks. A relatively small number of pedagogues mentioned support measures such as individual study plans, prior knowledge testing, involvement of support personnel, which is less than 50% of the surveyed pedagogues. The research revealed that the most important problems for the successful integration of remigrated students in the education process are ignorance of the terminology of the Latvian language, the different education system of different countries, problems with the language, lack of supplementary materials and the teacher's lack of time resources to work individually with the student. Scope of the work: the work consists of 56 pages. (excluding attachments). The work uses 24 images, 5 tables, 40 bibliographic list items and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectremigrants
dc.subjectintegrēšana
dc.subjectizglītība
dc.subjectatbalsta pasākums
dc.titleRemigrējušo ģimeņu bērnu integrēšanās Latvijas izglītības sistēmā
dc.title.alternativeIntegration of remigration children in the education system of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию